12 Ciri Yang Ada Pada Sahabat Sejati



Assalamualaikum semua.. Aku rasa sudah agak lama aku tidak mengupdate blog ku ini.. Hmm.. Almaklumlah.. Minggu lepas aku bercuti dan minggu ini aku mula sibuk dengan program komuniti yang bakal berlangsung selama sebulan..


Kali ini aku cuma ingin berkongsi dengan kalian tentang apa yang telah aku baca beberapa har yang lepas di sebuah tabloid bulanan kegemaranku.. Aku akan share sesuatu tentang sahabat dan persahabatan.. Wah.. Ayat-ayat aku memang tak pernah mengecewakan diriku.. Haha..


12 Ciri Yang Ada Pada Sahabat Sejati
1. TENANG
2. BERI PERHATIAN
3. TIDAK MEMILIH
4. TUNJUKKAN PERASAAN SAYANG
5. TIDAK PERNAH MENGUNGKIT
6. TIDAK MEMENTINGKAN DIRI
7. MENGHARGAI
8. BERCAKAP BENAR
9. MENGHORMATI
10. PEMURAH
11. MEMBANTU TANPA MENGHARAPKAN BALASAN
12. MENDOAKAN KEBAHAGIAAN SAHABATNYA


(P/S: Buat G8 Smart, kita semua ada tak ciri-ciri as above? Haha.. Tolong komen sikit.. Especially Ramizah, I’m looking forward for your compliment about this blog.. Haha..)






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.