After Construction

Assalamualaikum semua.. Selamat malam.. Tiada apa sangat yang ingin aku kongsikan pada entry kali ini.. Cuma kalian lihat tak perbezaan pada blog aku? Haha.. Aku meminta tolong daripada sahabatku EDAN COBA, untuk belajar tentang 3 column ini, lalu dia menyuruh aku membuka blog abang Ady Syam..


Aku akui kerja ini bukannya mudah kerana kebanyakan mereka mengadu tidak berjaya melakukannya, namun berkat daripada tutorial yang aku pelajari dari blog abang Ady Syam, Sederhana Itu Indah, akhirnya aku berjaya juga walau dalam terkial-kial mencari code, copy & paste.. Fuh.. Mencabar juga..
Al maklumlah, budak baru belajar tentang dunia blogging.


Well, aku cuma ingin say thanx a lot pada Edan dan juga abang Ady atas tutorial yang dia sediakan.. Thanx again.. Hendak kata aku puas hati seratus peratus itu tidaklah tetapi bolehlah.. Hehe.. Okey semua, sampai di sini sahaja. Sayang semua.. =)



Ulasan

Cool Guy berkata…
Salam persinggahan...
Cantik blognya....
Saya pun terfikir juga nak buat blog 3 column tapi tak pandai..
Cool guy.. Thanx sbb sudi singgah di sini pula.. Terima kaseh atas pujian tu.. Heehee.. Saya pn baru blaja lg nih.. =)
Mamamanja berkata…
salam kunjungan balas dan salam kenal... thanks jd follower akak :)
nak belajar gak wat 3 column nih
Mamamanja.. Thanx akak sudi singgah ke rmh saya.. Heehee.. Sama2.. Nk blaja gak? Blog abg ady tu bnyk mbantu.. Tp kalo nk tny sy pn blh jek, akn dibantu takat yg mampu.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?