Percubaan Pertama

Assalamualaikum.. Jam sudah menunjukkan pukul 12 tengahari.. Aku baru sahaja selesai makan tengahari, 2 keping roti yang diapit dengan chilli tuna.. Kenyang rasanya.. Lalu aku mula menghadap komputer, niat hati ingin mengupdate sedikit cerita sebelum mula menelaah buku..


Apa yang ingin aku kongsi hari ini ya? Hurrmm.. Well, lets share a lil bit experience of mine on my first attempt involve in the world of blogging.. Aku mula menulis blog sekitar bulan Februari 2009. Pada mulanya aku begitu bersemangat sekali tetapi lama kelamaan semangat itu kian luntur kerana aku rasakan kesepian di setiap sudut blog aku.. Edan, sahabat mayaku yang pertama menjadi pengunjung setia blogku ini juga mengatakan perkara yang sama.. Sehingga sampai satu tahap aku ingin tutup sahaja blog ini..


Namun, masih ada yang sayang.. (ayat tak menahan) Atas sokongan rakan-rakan dan Edan aku memulakan proses memakmurkan blog.. Puas aku merayau ke sana sini dan akhirnya beginilah rupanya blog aku setelah penat berhempas pulas.. Follower yang dahulunya seorang sahaja kini telah mencecah 25 orang.. Buat follower aku atau boleh aku gelarkan sebagai teman bloggers, terima kasih kerana rajin singgah ke blog saya.. =)


*Aku harap dapat menyelesaikan MISI 50 Followers itu dengan jayanya.. Sebab inilah sebenarnya batu loncatan untuk aku memakmurkan blogku ini.. Dengan adanya sokongan rakan-rakan maya ini sahajalah aku bersemangat untuk sentiasa mengupdate cerita dan make-over blogku ini.. Thanx semua..*









Inilah dia orangnya yang rajin mengunjungi blogku ini di awal pembukaanya.. Heehee.. Dah hampir setahun aku mengenalinya.. Memang lawak habis orangnya.. Jom kita usha blognya okey.. Ala-ala diva lagi.. http://edan-coba.blogspot.com.




Ulasan

Gieyana berkata…
knp x citer yg akak nie pon kwn blogger u yang baru!hahahaha...
Akak pon sm gak dulu mcm nk tutup jer blog tue..tp x jd..best gak citer psl diri sendir n org comment!
Kak gie.. Heehee.. Btol2.. Sronok skarang sbb rmi yg comment.. Hehe.. Pastu blh knal rmi org.. =)
Kapten Luffy berkata…
hohoho... hepi2 aja

buat blog untuk hepi ;p
Monkey D Luffy.. Yeah.. Btol tu.. Buat blog utk hepi & hepi sbb buat blog.. Heehee.. =)
Mamamanja berkata…
ok ler tuh baru jerk lg tp udah ramai follower. akak ni dah lama tp x ramai pun followernya :(
el berkata…
dek dulu pun akk mn ada blog2 ni...layan FP jek..abis tu rmi member dah buat blog..sat lagi depa dok kata ketinggalan zaman lah..zaman ais batu cmpur la..kahhhhhhhhh
then pas akk abis pantang ank no. 2 ni..trylah buat blog..perghhh best gak layan blog ni..sbb kita leh buat mcm2 lah...lg pun kita leh keep in touch...n close each other kan..even kwn kat obesi pun cam sebelah umah jek..kahhhhh

nota bijik: akk dlu ada FP, FB, Net Tag, Myspace, Friendster..ntah ape lah lg...ni gara2 dok gatai tgn le nak coba2..hehehe (eh pjg lak aku romen kat sini) hahhahaha
Akak MM.. Heehee.. Jgn sesedey.. Yg pnting wat blog ni kita happy mcm monkey d luffly ckp.. Hehe..

Akak El.. Saya pn ada gak bnda2 tu sume.. Tp bila da stat wat blog tak pndang da.. Haha.. =p
edan coba berkata…
Uiittt!
Saper tu? edan coba?
waaaaahh malatop ka die?
*tetanya smpai fenin2*
Hehehe..
Thanx Saerah!!
Hang mmg ROCK!!!!!!!
:)
Edan.. Amboi hang.. Dok sawan kat tmpt aqu plak ka.. Hamboi3.. Sama-sama edan.. Cheq lama da tau cheq ni rock.. Hahaha.. =p
pal7 berkata…
da ramai yang follow hana..
pasni jgn lupa pal plak ek..hehe
Pal.. Mana mgkin hana blh lupakan pal.. Patutnye org yg nk undur diri tu jgn lupakan kita kat sini.. =(

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?