Sharing Some Loves And Maturity..

Assalamualaikum.. Selamat malam sayang-sayangku sekalian.. Hik hik hik.. Aku dan entry baru.. Lagi.. Tajuk entry satu tapi punya dua cerita.. Aku kan suka membebel.. Dua cerita apalah sangat kan.. Hahaha..


PART ONE.. Sharing some loves.. Aku tengok orang lain semua sibuk sharing is caring isi perut inbox email dia orang.. Aku jeles gak.. Jadi aku buat keputusan yang mengejutkan untuk sharing is caring dengan korang isi perut inbox aku.. Suka tak? Heehee.. Tapi kan.. Email yang aku dapat semua banyak tentang cinta.. Nak buat macam mana, muka aku kan muka cinta.. Hahaha.. Okey murid-murid semua.. Tajuk email kita pada hari ini ialah.. ARE YOU IN LOVE WITH SOMEONE??? (aku tak sabar nak jawab soalan ni.. haha..)




ARE YOU IN LOVE WITH SOMEONE?

1) When you are together with that special someone, you pretend to ignore that person.. But when that special someone is not around, you might look around to find them..
At that moment, you're in love..


2) Although there is someone else who always makes you laugh, your heart and mind might go only to that special someone..
Then, you're in love..


3) If you're much more excited for one short e-mail from that special someone than other many long e-mails..
You're in love..


4) You keep telling to yourself, "that special someone is just a friend", but you realize that you cannot avoid that person's special attraction..
At that moment, you're in love..


5) While you're reading this note, if someone appears in your mind..
Then you are in love with that person..





PART TWO.. SHARING MATURITY.. Aiyak.. Maturity pun boleh sharing kaa??? Haha.. Layan saja.. Semalam aku baru sahaja menyudahkan sebuah movie.. Cartoon.. Okey-okey.. Aku tahu kalian akan kata dua benda.. PERTAMA.. Ketinggalan zaman.. Movie yang sudah zaman tok kadok.. KEDUA.. Statement kedua ni, ada seorang je yang akan cakap macam ni.. AKU TAK MATURED.. Siapa? Haha.. Biarlah rahsia.. Kamu tahu siapa kamu..


Movie itu adalah, HORTON HEARS A WHO.. Seriously, tak pernah aku tonton movie cartoon yang boleh buat aku gelak guling-guling sejauh 1 meter.. (tipu kot..) Memang movie nih best sangat-sangat, lawak gilerrrr sampai aku tak tahu nak describe macam mana.. Moral of the story dia, person is a person, no matter how small he/she is.. Sampai sekarang aku masih lagi cuba memahami statement itu.. Huhu..


I am 22.. Okey.. 22 years and 4 months.. So what? Tak boleh ke orang "matured" macam aku tengok cerita kartun? Boleh kan.. Aku tak segan-segan nak mengaku, semua cerita Power Rangers aku tengok.. Start daripada Mighty Morphin Power Rangers sampailah sekarang.. Dah banyak series okey aku layan.. Nak buat macam mana, best wooo.. Rugi tak tengok.. Hahaha.. Go go power rangersssssss.. =p






Aku tahu korang pun macam aku kan, layan cerita kartun, layan power rangers, layan ultraman, layan the masked rider.. Tak payahlah segan nak mengaku.. Haha.. Especially "orang" yang kata aku tak matured tu.. Betul tak kamu??? Hahaha.. =p


Maka dengan ini, aku dengan berbangga mengisytiharkan perubahan wallpaper desktopku daripada X-MAN ORIGIN: WOLVERINE kepada HORTON HEARS A WHO.. Yeyeh.. Tepuk tangan semua.. Hik hik hik.. Syuke tak? Kita pun syukeeee.. Huuhuu..


Okey kawan-kawan.. Sampai sini aje untuk malam ni ek.. Esok kita jumpa lagi tau.. Janji.. Janji kat kita.. Heehee.. Okey.. Camat malam.. Tata titi tutu.. Assalamualaikum semua.. =)






FOOT NOTE: Meh sini nak bisik jap.. Korang ada tak rasa aura budak-budak dalam entry ni? Apa? Manja? Gedik? Pelat? Tak elok tuuu.. Haha.. Aku tahu.. Walaupun umurku sudah 22, hatiku muda dan kanak-kanak lagi tau.. Lalala..



Ulasan

iyllienaz berkata…
hana amek award kat blog illi ek..=)
ku hanya mampu tersenyum mebaca entri mu ini...dan masih lagi teesenyum....

aainaa pun still layan katunn....wonder pet pun layan tu...huu...apa lagi...dora the xplorer..kamu pun tau kenapa...tapi katun lain yg ku layan...detective conan....naruto kenkadanag...=)
~boy_Mr.K~ berkata…
its ok to be kids sometimes heee
me either..
mr.syazwan berkata…
wawawawa
kemain lg ada love2 erk ngan sapa la tuh??? haha

xmau la tgk cite kartun kite tgk cite HANTU lg best!!
hak3
SwEetForEst berkata…
hehehe..sweet pon..sweet pon..sambil angkat tangan..hehehe..

even sweet da 22 gak..ish da ke??erm lom kot..bulan 9 nanti..sweet masih layan lg cite2 katun..perangai pon cam budak2 skit..huhu..skit ke??hehe..yang sweet paling suker cite katun pingu..hehehe..suker tgok..even die tak cakap..comel tgok pingu tuh..nakal..hikhikhik..

same la kite kan..hehehe..
DilOt berkata…
relaks ar..kamu br 22 masih tgk kartun..

dilot...lgla..pun tgk kartun juga meh...hahaha...
ieNn ZaZa berkata…
yes hana..u r in love...not me...heeeee
Tukang cerita berkata…
macam tau jer sapa yg suka bertingkah kata ngan hana pasai 'maturity' tu...hehehehe...

akak pun suka layan kartun...
dah anak2 suka, akak pun layan gak lah....
:)
Joyous berkata…
WAAA lepas baca email tu lagi erin rindu kat si dia .... wuu waaa~~~?! kak Hana nie mmg~ buat org lagi rindu je kat si dia ... haha xde la gurau je~ tapi mmg betol2 rindu kat dia ...

Anyway erin pon suka tgk cartoon! Tak mature ker nie >.< ... suka sgt doraemon, tom & jerry, shinchan, chibi maruko etc etc.! Yg ckp org tak mature tu sebenarnya mereka x tau camne nak enjoy cartoon kot hehe~
Aainaa.. Kamu nih asik saja trsenyum.. Huhu.. Apa yg penting??? Hahaha.. =p



Boy.. Yup.. It's ok wut.. Sometimes aje pun.. Most of the times mmg matured giler.. Hahaha.. =p
Wan.. Kemain love2 kan.. Haaa.. Nak tau sape??? Dgn shah rukh khan.. Wakaka.. Tgk cite hantu??? Kamu kate kamu fenakut.. Maner leh tgk cite hantu.. Larikkkkkkkkk.. =p




Sweet.. Mane? Tak nmpk pn angkat tgan.. Wawawa.. Kalo tny mak nagn bapak budak, mst dorang pun sukeee.. Hurrrmm.. Adalah normal rasanya tu tgk kartun di usia2 bgini.. Hak hak hak.. =p
Dilot.. Hahahaha.. Kita serupa.. Tapi.. Umurnya??? Hik hik hik.. =p Pape pn, layan jek.. Bila lagi nak tengok katun.. Inilah suitable age.. Hahaha.. =p




Ienn.. I am in love? Are u sure about that??? Hahaha.. =p
Kak nurul.. Tau ke sape tu? Hahaha.. Tu haaa.. Budak kecik tu haa.. Suke sgt membuli org kan akak??? =p

Akak.. Ptut laa awet muda maa.. Banyak tgk cite katun.. Cayalah akak.. Hik hik hik.. =p




Erin.. Rindu ke??? Hoho.. Don't be like that maaa.. Xiang nian shi yi zhong bing.. Haha.. Boleh ke???

Yeah.. Kita sama.. Sume kat sini suke tgk katun.. Mmg katun tu ssuai utk sume golongan umur I guess.. Heehee.. =p
pal7 berkata…
hana..
seseorng terlintas di minda ku..hehe
Pal.. Saje jek kan.. Nanti orang tanya sape, mst dia cakap, biarlah rahsia.. Takmo tanya.. Merajuk.. =p

*tapi kan pal.. sape? laki ke pompuan? spesel ke bese2 aje? hak hak hak..
Tukang cerita berkata…
Awet muda...???!!!
meh sini, ...datang manjung...
akak nk belanja...huwahuwa...huwahuwa...
Kak nurul.. Betul niii.. Saya datang nii.. Hahaha.. Yeyeh.. Kak nurul nk blanje.. Yuhuu.. Man.. Jgn jeles.. Hak hak hak.. =p
dulu kecik2 layan dragonball..

skarang dah besar layan spongebob..

err..

ade beza tak besar ngan kecik?

=p
Miss Gaza.. Haha.. Mmg takde beza.. Wakaka.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?