Siapa Rindu Aku & Update Aku??? Bacalah.. =)

Assalamualaikum semua.. Lama rasanya tak update.. Entahlah.. Masih lagi dalam sorrow mungkin.. Huhu..


Hujung minggu aku kali ni aku habiskan di Kuala Lumpur.. Menjenguk adik aku, celebrate kemenangan kawan-kawan yang berjaya get through their exam, meronggeng satu Kuala Lumpur.. Hari ni saja berapa banyak tempat dah aku singgah.. Karaoke pun sampai 10 lagu.. Lagu Hindustan lagi.. Penat satu badan, dapat urut sodap ni.. Heehee.. Namun masih gigih lagi melayan blog dan Facebook.. Sebabnya.. Jalan-jalan buat aku happy.. Bukak blog aku happy jugak.. Layan FB lagi aku happy.. Sebab ramai kawan-kawan mereng aku kat sana yang sudi saja layan kepala aku yang tak kurang merengnya.. Hahaha..






Tapi hakikatnya tak seperti apa yang aku pamerkan di luaran.. Bukan senangkan nak mengubat luka yang sangat dalam??? Hurrmmm.. Walau happy macam mana pun aku, dalam hati aku tetap rasa sakitnya.. Air mata ini juga masih lemah dan masih sukar untuk ditahan.. Kenapa ya semuanya begitu sukar??? Memang pemikiran manusia amatlah kompleks.. Dan aku.. Masih lagi terus berjalan dalam kepedihan.. Aku gagahkan juga diri.. Sebab aku tahu, satu hari nanti semuanya pasti akan baik-baik saja.. Adeh.. Dah macam lirik lagu pulak..





Jumaat lepas aku dikejutkan dengan MMS dari seorang sahabat maya.. Seorang yang ku rasakan sangat rapat walau tak pernah berjumpa.. Betul tak wahai Kimon??? Hehehehe.. MMS semangat dari dia untuk aku.. Macam biasa, "doktor perasaan" nan seorang ni memang sahabat yang baik.. Sangat concern dengan geng-geng dia.. Aku terharu sangat dengan apa yang ko dah buat.. Seriously.. Aku cuma mampu ucap terima kasih beribu kali sahaja dari kejauhan.. Thanx banyak ya for the "Biar Bulan Bicara" dengan "Jangan Bersedih Lagi".. Ko dah boleh rakam album.. Aku luluskan.. Hahaha.. Thanx again.. Juga untuk semua.. =)




Di Kuala Lumpur begitu banyak ragam manusia, aku hanya duduk di suatu sudut dan memandang.. Aku tak berani menilai sebab aku pun bukanlah sempurna.. Tapi.. Aku kagum dengan orang yang duduk di KL tapi masih lagi ada jati diri dan tak mudah terpengaruh dengan pengaruh bandar.. Ramai kawan-kawan sendiri yang aku lihat apabila berhijrah ke KL, lain sudah jadinya.. Huhu.. Manusia berubah.. Itu fikirku..


Petang Ahad akan pulang ke Ipoh.. Hari Isnin mulalah kelas.. Penatnya.. Haih.. Rasa mahu pergi ke Penang pula meronggeg.. Heehee.. Okey semua.. Sampai sini saja update aku.. Jumpa lagi.. Tata.. Taking care semua.. Assalamualaikum.. =)






FOOT NOTE: Kasihan kawanku handphonenya dicuri di dalam surau One Utama.. Dalam surau wanita pun ada "PEMINJAM BARANG TAPI TAK PULANG" ya??? Hurrmmmm..



Ulasan

joegrimjow berkata…
lama gile xupdate
ya
glad
huhu
Azuan berkata…
manusia memang da macam macam ragam hehe
Tukang cerita berkata…
amboiii....sakan ye?

tapii, ubat paling mujarab menenangkan diri adalah dengan mendekatkan diri kepadaNya....

:)

~akak pun , rindu penang jugak.... :)
alhamdulillah kamu sudah kembali pulih dan semakin hepi...

pasal kesakitan tu besela akan amik masa untuk pulih...cam kaki kiri ku ntah bila nak pulih dari kesakitannya...aderh...

mood::demam...=(
♥♥♥
imHepPie berkata…
kt kl sapa2 pon kita xle nk pecaya...xle tgk luaran je...kdg2 yg pakai serabai skirt pendek tu yg g semayang...yg pakai tudung lak x semayang...
chokio_nia berkata…
sokong yg org kl tu ade jati diri..kwn aku pon, kalo kuar before magrib da kene balek.tabek siot..huhu
pal7 berkata…
hana...
so skrg jgn sedey2 lagi ok..hehe
hysman berkata…
salam cik Hana wanabe..
yeah!! sokong ustazah tc..
dekatkn diri padaNya is da main point..itulah ketenangan abadi dan hakiki.. cheewahh..asek amin hakiki jer skrg.. ;)

sokong gak dgn ImHepPie,jgn dipandang org yg beserban, berjubah, btudung labuh etc itu manusia yg ekstrim baek luar dalam.coz manusia dijadikan pelbagai,takde yg sesempurna Rasulullah cuma kita hanya beringat dan taw mane baek mane buruk utk pergaulan..tp jgn dilabel sume begitu,segolongan jer...

~tp bg sape yg pakai skirt pendek klu solat tak tinggal pon payah gak..dosa tetap dosa..
Annies berkata…
ini rupanya blog cik hana. very2 nice layout. ramai giler followers awak. panjang bual kentang kasi komen. memanglah kamu berdua ni serasi di mana saja, di fb dan juga blogspot ni. hehehehe!!

selamat belajar cik hana :)
~boy_Mr.K~ berkata…
Hehe welkam hana.. Jgn weh..takut xda urang beli album ak nt haha
Joe.. Yup.. Lama.. Bape ari jek pn.. Hehehe.. ;p

I'm glad too.. ;)
Orang lidi.. One utama laa.. Nape?? Hahaha..
Azuan.. Haha.. Mmg banyak ragam.. smpi naek fening kalo pikir..
Kak nurul.. Takde laa sakan sgt.. Sket2 jek.. Huhu.. Ye btul kak.. Itu ubat pling mujarab.. ;)
Aainaa.. Hehe.. Ku juge gumbira sbb suda boley kmbali gumbira.. Bende sdey kalo knang2 slalu pn watpe kan.. Better truskan idup dgn hepi dn ceria.. ;)
Mimie.. Pkai serabai ke seksi?? Hehehe.. Tapi kalo smbahyang pn tak tutup aurat pn tak leh gak. Itu dh mmg kwajiban.. Kan?? ;)
Chokio.. Ade certain yg maseh ade, ade gak yg dh ilang.. Hanyut entah ke laut mane..
Pal.. InsyaAllah. Tak sedey2 lagi daa.. Jgn risau.. Thanx pal.. ;)
Waalaikumsalam cik Man Kentang.. Heehee.. Btul tu man.. Itu yg terbaik.. Wah.. Hebat dah main hakiki skang.. ;p

Btul tu.. Ape pn, dlam wat sesuatu, kewajiban, hukum tu kita kena wat dulu.. Brtudung ttap wajib.. Tak kira laa ape pn.. ;)
Oh ye dak kentang.. Bgitu juge ngan sembahyang.. Kalo sembahyang, tapi pkai tak cukup kain sana sini, tudung ilang entah pi mana, mmg tak boley laa kan..
Annies.. Hehe.. Slamat dtang cik annie.. Maceyyy sudi singgah sini yek.. Huhu.. Serasikah kami?? Hahaha.. Oh.. Tidak kot.. ;p
Boy.. Haha.. Ko kmbali smula ke alam maya.. Heehee.. Ade orang nk beli punye. Kalo takde aku paksa depa beli.. Hahaha.. ;p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?