Berfoya-foya Di Alam Maya..

Tajuk entry mengenai siapa? Siapa yang berfoya-foya? Akulah.. Ya.. Aku yang gatal.. Haha..



Dengar soseh-soseh *bukan sosej-sosej* bahawasanya aku suka berfoya-foya di alam maya.. Playful girl di alam maya.. *ayat versi sedap sikit banding playgurl.. ngee..* Errkkk.. Apakah??? Terpaku dan terkesima saya ouh dengar itu statement.. Huuu.. Dan lagi.. Aku suka bertempek di blog dia itu, blog dia, kadang-kadang blog dia yang itu, Facebook tak usah cerita.. Komen kekadang bunyinya manja.. Gedik satu dua tiga macam.. Macam nak test power? Test market? Mengorat mana tahu sangkut satu dua mungkin tiga.. Fuhhh.. Dahsyatnya aku di pandangan masyarakat alam sekitar.. Emmm.. Pandangan korang?




Hmmm.. Tidak mengapalah.. Mungkin soseh soseh itu bukan tentang aku.. Kalau tentang aku? Hmmm.. Pasrah.. Terima dengan redha saja.. Kan?





Sorry.. Maaf.. Dui bu qi.. Kalau-kalau aku "terfoya-foya" dengan pakwe korang, makwe korang ke ape ke.. Hehehe.. Kalau juga komen-komen aku menjejaskan struktur perhubungan kalian.. Ouh.. Aku mungkin tidak sengaja.. Atau juga mungkin anda tersilap tafsir dan tersalah faham?? Apa jua, maaf dari aku.. Janji tak buat lagi lepas ni.. Tapiiiiiii..




Seriously.. Aku tak pernah nak try test power.. Tak juga test market, test pasar, test power ranger mahupun test driving.. Aku berkawan dengan semua.. Bersahabat denga semua.. Cuma kadang-kadang ada yang aku agak rapat dan ngam juga boleh masuk kepala dengan mereka.. Mungkin atas sebab itu nampak sedikit kemesraan di sana dan di sini.. Tiada niat yang melencong jauh ke Coburg, Bayern.. Hehehehehe.. Betul.. Aku tak tipu.. Sebab.. Dorang pun sahabat yang sangat BEST!!! Ulang suara maaf!!! Maaf lagi kalau aku "terfoya-foya" dengan pakwe korang, makwe korang ke ek.. Chill okey..




Buat yang faham.. Terima kasih sudi memahami ya.. Terima kasih sebab tak pandang serong pada aku.. Heehee.. Buat sahabat alam realiti, aku bukan seperti itu ya.. Unless kalau aku betul-betul..... Jeng3x.. Biarlah rahsia.. Muahahahaha..


Hujan yang lebat telah berhenti.. Namun hati masih lagi kebasahan dek hujan yang lebat.. Errrrmmmmm..




FOOT NOTE: Duduk bersendirian, nak masak ke beli makan di luar??



Ulasan

Zuwairi berkata…
makan jer ape yg ade.. ;)
oranglidi berkata…
rilek2 je. 'terfoya2' itu kalau ditaksirkan adalah tidak salah kerana ia adalah tindakan diluar kawalan@kehendak kita kan? (di luar normma kehidupan)
hehehehehhehe


ya, wa memang suka mengarut.. maap. hehe
Jard the Great berkata…
adik ku farhana.. nk add YM.. ehehe.. YM aku kosong ar... sunyik lak aku.. wakakaka
Hua Sheng berkata…
alamak, terkena btg idung sndri.
haha.haha. :D
sy lah tu berfoya.hehe.
tp foya sy,bkwn dgn sume...xkire laki pmpn..
ad ke mcm tu? ;p
chah~ berkata…
huhu.. ku pun suka berfoya-foya depan lappy ni.. bertempek sana.. tempek sini.. hoho.. bkawan dgn sume. org kate, bkawan biar beribu...
chokio_nia berkata…
coburg bayern??hahaha..hurmm..alah..ko lek la weh..adoi..awek die tak paham ke kalo ko men2??aiyak..tak chill la gni..tape la weh..meh gedik ngan aku2..poya2 ngan aku..aku ok je..hoho

mkn luar!!!tayah masak..hoho
Hana...besela tu kamu bukan berfoya² tapi..mesra..wah!!! saya suka kamu...oppsss!!! hahahaaaa....;D
Tanpa Nama berkata…
standard dunia online...
bkn bermaksud nak berfoya-foya.
tapi bila kita dlm keadaan strangers...tu yg sdap komen mcm2 kot.
Zuewairy.. Ade lappy.. Ade meja kerusi.. Hehehe.. Makan tu ke??? ;p
Oranglidi.. Kamu kmbali.. Hahaha.. Ye betoi rapuan ko.. Hahaha.. Ter tu kan maknanye tak sengaja.. Iya dak??? Hehehe.. ;p
Kakakku jard.. Wah.. Borink yekkk??? Huhu..
Hua sheng.. Batang hidung kamu sehat tak?? Hehehe.. Boley jek brfoya ngan sume tak kira pringkat umur dan jantina.. Dibenarkan.. Hehehe.. ;p
Chah.. Haah.. Betol laa tu.. Brcinta lak biar berjuta.. Hehehehe.. Kawan ramai ni besyyyy.. Kan??? ;)
Ain.. Hahaha.. Coburg bayern.. Ya ya ya.. Itulah tmptnya.. Kah kah kah.. Mcm penah dengar kan.. Ngehehe.. ;p

Haha.. Ngan ko aku da slalu sgt poya2.. Smpi aku tak larat dah.. Hahahaha.. ;p

~ masak??? aku mmg hebat.. kah kah kah.. masak air..
Zara.. Hehe.. Yippie.. Sgt indah kot.. Kan??? ;)
Aainaa.. Mesra ~~~ Hehehe.. ;p

Auww. I like u too laaa.. Ehhh.. Boleh ke like2 ni??? Ngehehe.. ;)
Azim.. Hehehe.. Betol.. Bila tak knai, mcm2 kita nak ckap.. Tapi bila jumpe dpan2 mau trketaq lutut trcabut gigi.. Haha.. Nk ckap pn ayat tak kuar. ;)
mr.syazwan berkata…
uhh klau laa wanita2 buat kat cek mcm tu time kat kelas gesel2 kaki

FUUUYOOOOOOOOO konpem cek FOKUS lecturer ajar..

hahahahahahaahhaa
Wan.. Hamboi hang.. Itu yg hang usha.. Hang ni memang.. Gatai nooo.. FOKUS laaa sangat.. Fokus tang mana tak tau.. Hahahaha.. ;p
Budak Malu818 berkata…
rilek2..
huk2..
alah,setakat berkenalan ape salahnyeR?
kite kawan..
bercinta lain orang..
berkawan,lain orang..
bernikah lain orang..
hahahaha..
boleh je....takde kesalahan pun....=)
Unknown berkata…
kawan dengan semua orang itu best :)
Budak Malu.. Hahaha.. Nice one.. Kamu macam tu eh.. Cinta lain, kawan lain, kawen lain.. Ngehehehe.. ;p
Aainaa.. Hehehe.. Dalam cinta takde ksalahan. Wahhh.. Cinta??? Hahaha..
Cik Epal.. Yep.. Sgt besttt.. Huhu.. Bnyk pengalaman dapat kan cik epal.. ;)
ehem...ehem...cam kenal jek ayat tu....heheee...;p tetiba terngiang² lagu 4u2c..."kenangan."...wawawaaa...;p
oranglidi berkata…
wahahahhaha.. yah!
Oranglidi.. Waaa.. Ko lagikkkk!!! Hahahaha.. Kat ganu dah ke? ;)
ILA HonEyBuNNy berkata…
xpa...d alam maya ja akn..ihihiih..erm...masak la besh ckit...ihih
Tanpa Nama berkata…
aku pun kdg2 terngorat dreba jiran aku..aagagaga..

tak sengaja beb..
HoenyBunny.. Hehehe.. Takpe ke??? Mnarik.. Huhu.. ;)

Masak??? Tu yg malas tu.. Hahaha..
Arryani.. Hahaha.. Termengorat takpe bak kata oranglidi.. Sebab kita "ter" jek pn.. Muahaha..
joegrimjow berkata…
sama2 beringat
erkk
pernah declare kat tenet
hebat tak?
haha
Joe.. Yep.. Sama2 laa kita kan.. Huhu.. Erkk.. Hebat tu.. Tips sket boleyyy? Hehe. ;)
Bro Framestone berkata…
Ops jgn test dengan bro.. nnt bro cair susah nnt he..23x

nie nk reply komen farhana yang tgh menimbung dalam blog bro

out 1--> he...23x sekali sekala UFO melayang xpe... kalau melayang pecah itu ini.. mne nk cari ganti.. habis duit menganti je.. lagi parah if melayang terbang ke rumah jiran huhuhu

out 2--> yup mmg lagu taman astakona.. wat entry nie pun lepas dgr lagu nie kat hot.fm he..23x

www.broframestone.com
Bro Framestone berkata…
out of topic--> he..23x he..23x bro cari penjodoh la...ish die nie..nk bro cari jodoh untuk kamu ke...

ada masa moh la join contest bro....

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?