Perubahan Besar Dalam Hidup Aku Sebagai Blogger..

ENTRY INI TIADA GAMBAR!!! Ahaks.. First time no picture.. Sorry guys.. Okey.. Kembali kepada cerita kita.. Heehee.. Perubahan Besar.. Korang dah nampak kan? Ini sempena tahun baru yang bakal tiba.. Layout baru.. Aku mahu yang simple saja.. Ada empat layout yang aku berkenan, tapi akhirnya aku memilih theme Mystique ini.. Tapi satu sahaja.. Tiada tarikh dan hari pada entry aku.. Siapa tahu macam mana nak tambah? Hehehe..


Perubahan seterusnya, aku telah terpengaruh dengan Jard The Great dan akhirnya aku juga memasang sistem komen baru.. Aku tidak gunakan Disqus seperti Jard, sebabnya Disqus seperti tidak dapat jumpa blog aku.. Itu yang buat aku hairan.. Jadinya aku tak boleh nak register.. Sedih jugak.. Tapi aku gunakan inisiatif lain.. Intense Debate.. Sekadar percubaan sahaja..


Kalau korang rasa:

1) Layout ini tidak memuaskan, SILA BAGI TAHU AKU..

2) Sistem komen agak susah dan payah, atau tak boleh komen langsung, SILA BAGI TAHU AKU..

3) Kalau page aku lambat loading, SILA BAGI TAHU AKU..


Aku akan cuba sebaiknya untuk memperbaiki blog ini.. Fuh.. Naik berpinar biji mata tengok kod, dari pukul 1 sampai 6 pagi.. Dengan Nuffnangnya lagi.. Sebab kod untuk layout ini agak susah.. Huhu.. Tapi aku rasa puas.. Hope hasil dan feedbacknya juga MANTOP!!! Kalau best, tepuk tangan.. Kalau tak best, sila roger aku okey.. Thanx semua for your feedback.. Assalamualaikum..





FOOTNOTE: Aku belum lagi tukar layout, baru terfikir nak tukar, tapi Blog List aku dah hilang.. Uwaaaa.. Ada 500 lebih blog.. Kenapakah??? Bagi sesiapa yang berkunjung, tolong tinggalkan LINK kamu ye.. Terima kasih!!!



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.