Aku Perlu Pertolongan! Need Help!



HELP! HELP! TULUN! TULUN! Baru saja beberapa hari aku tukar template dan sistem komen, dah buat hal.. Adoiyai.. Attention buat semua.. Farhana mencari pakar di dalam bidang ini.. Aku ada problem.. Kenapa aku dah install Intense Debate, still ada orang boleh komen tapi menggunakan komen Blogspot? Aku pun approve komen yang datang dari situ, dan akibatnya, Intense Debate aku punya komen tak keluar langsung, atau dalam erti kata lain, untuk post tersebut, komen yang ditulis throuh ID hilang semuanya.. Aku cuba reinstall semula, tapi still sama.. Yang ada cuma komen dari Blogspot..


Masalahnya boleh rujuk di sini.. Ini adalah entry yang sebelumnya..


Disebabkan aku hampeh dalam benda alah ni, dan setelah cuba beberapa kali pun tak berjaya, aku nak minta tolong pada sesiapa yang arif.. Huhu.. Tolong bagi tahu macam mana nak buang komen blogspot tu kalau boleh.. Bimbang berlaku lagi di masa hadapan.. Ahaks.. Hmmmm.. Sila beri tunjuk ajar ya semua.. Contact aku through YM boleh? dr_hana87@yahoo.com


Okey.. Itu saja.. Thanx semua.. Uhuk uhuk.. Sedey lagi ni.. Komen previous entry dah tak ada.. ;(


Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.