Can I Make A Special Request?

Tiba sudah hari Jumaat yang dinanti-nanti.. Rutin aku di hari Jumaat, seperti biasa, akan ke Kuala Lumpur.. Sungguh aku kurang kesabaran memandu di hari Jumaat di tengah bandar Kuala Lumpur, sesak memanjang.. Well, forget about that.. Merujuk kepada tajuk entry aku pada Jumaat yang permai ini, yeszaaa.. Aku ingin buat special request a.k.a mengada-ngada dan bermanja-manja dengan readers tersayang.. Muahaha..


Actually aku nak kemukakan 3 requests.. Tapi aku tak mahulah request dengan blogger-blogger lelaki takut aku ingat nanti tu hantaran untuk merisik ke meminang ke nikah ke.. Hahahaha.. Okey, terlebih sudah kau Farhana.. Jadinya, untuk blogger-blogger perempuan tersayang, dengarkanlah requests aku ini.. Ekekeke..

Erm.. Requests sempena apa, biarlah jadi rahsia diriku saja, private and confidential.. Hik hik.. Okey, first of all aku nak request a bouquet of flowers.. Bunga tahi ayam pun aku okey saja.. Bunga raya ke.. Kalau ade yang nak bagi bunga kobis pun aku terima dengan periuk terbuka.. Buat masak tomyam.. Wawawa..


Dan ini yang bikin aku paling teruja dan terlampau excited.. Teringin nak merasa sesuatu seperti di BLOG INI.. Pssttt.. Romantik tak? Hehehe.. Aainaa.. Tolong pos sekotak okey.. Suraya yang dah cash out duit nuffnang, ku mahu 5 kotak.. Wakakaka.. Terima kasih.. Korang memang comel.. Hik hik.. Menggemukkan tak? Hmmm..


Request aku yang ketiga.. Korang sila lupakan request pertama dan kedua.. Hahahaha..


Teringat kisah genie in the bottle a.k.a Aladdin.. Kenapa jin itu hanya mampu tunaikan 3 permintaan sahaja.. Bukan 1, 2 atau 10 permintaan.. Apa-apa pun Aladdin telah melakukan tugas yang baik dengan menggunakan 3 permintaan itu dengan sebaik-baiknya.. Huhu.. Kita manusia banyak diberi peluang, lagi dan lagi, ada yang gunakan dengan sebaiknya, ada pula yang sambil lewa, ada pula yang mengabaikan saja.. Bila tiada, kita meminta, bila ada, kita tak pernah hargainya.. Hmmm.. Okey semua, happy weekend.. Assalamualaikum..




FOOT NOTE: Praying that this weekend akan diisi dengan penuh kegembiraan yang takkan aku lupa..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?