Entry Dan Gambar Tak Jalan Seiring

Terlebih dahulu aku ingin mohon maaf, sebab ada 2 tag yang tertunda.. Actually, tag tersebut telah aku buat sebelum ini, lama dah rasanya, lupa mahu khabarkan pada pengetag.. Maaf ya.. Ini pula tag dari Cik Zella.. Heehee.. Tag begitu evergreen kan? Berserta dengan tag ini, aku letakkan sekali gambar yang langsung tiada kena mengena dengan ini tag.. Hahaha.. Gambar-gambar semasa di Taman Tasik Taiping.. Ingat lagi waktu itu pagi dalam pukul 10, kami merayau-rayau di situ ambil angin, dari jauh aku lihat ada dua orang pakcik tua duduk skodeng aku dan Kak Yati dengan binocularnya sambil melambai.. Apa kes pakcik? Gatai noo..


The last 2 pictures pula adalah semasa lawatan aku ke Sekolah Semangat Maju.. Pengalaman yang memang aku tak boleh lupa.. Kanak-kanak autisme, Dyslexia, Down Syndrome dan ramai lagi.. Macam-macam kerenah dari yang kecil sampai ke besar.. Ada seorang budak suka sebut Aaaaaaaaaaa sepanjang masa.. Ada pula yang suka perempuan cantik.. Budak lelaki yang namanya Jaafar suka sangat cerita pasal Eton jirannya.. Diulang banyak kali cerita pun dia tak bosan.. Paling comel, seorang kanak-kanak lelaki yang suka tepuk bontot orang.. Ahaks.. Kenangan indah betul.. Gadis cantik di gambar terakhir itu bukan aku okey.. Heehee..



1) Where is your cellphone?
Entahlah mana aku campak dia.. Haha..

2) Relationship?
Aku single kot.. KOT???

3) Your hair?
Kalau aku kata botak, percaya?

4) Work?
Kerja aku sekarang adalah aku tak ada kerja.. Ngee..

5) Your sisters?
2 orang.. Ada sesiapa nak jadikan aku kakak ipar? Huhu..

6) Your favourite thing?
Err.. Macam tak ada yang favourite.. Sadis kan aku? Hmmm..



7) Your dream last night?
Accident masuk laut.. Adoiyai.. Dah laa Jumaat nak drive jauh.. Haiyo..

8) Favourite drink?
Bandung.. Heehee..

9) Dream car?
Kereta yang pemandunya suami aku.. Boleh? Hahaha..

10) Your shoes?
Aku paling tak memilih bab kasut.. Pakai apa saja.. Kaki ayam pun boleh.. Agagaga..

11) Your fears?
Hmmmmm..

12) What do you want to be in 10 years?
Berjaya dalam semuanya..



13) Who did you hang out with last weekend?
Family.. Pergi KL..

14) What are you not good at?
Tak pandai sangat berbicara dengan orang.. Aku lebih cenderung mendengar..

15) One of your wish list item?
Taknak item.. Kalau boleh aku nak someone sing a birthday song for me.. ;)

16) Where you grew up?
Kota Tinggi - Miri - Bangi - Melaka

17) Last thing you did?
Lipat baju..

18) What aren't you wearing?
Benda yang tak boleh dipakai.. Ngee..

19) Your pet?
Tiada.. Saya takut pada pet. Hehehe..

20) Your computer?
ACER Aspire 4920..

21) Your life?
Entahlah.. Macam ada mid life crisis sekarang.. Hahaha.. Apakah?

22) Missing?
Patutkah aku rindu pada orang yang tak rindu kat aku? Haaa.. Jawab jawab..




23) What are you thinking about right now?
Otak aku kosong.. Malas fikir semenjak dua menjak.. Haha..

24) Your car?
Atas ehsan mak, Kelisa.. Hik hik..

25) Your kitchen?
Kenapa kitchen aku? Berasap saja hari-hari.. Heehee..

26) Favourite colour?
Biru, hijau, putih..

27) Last time you laughed?
Semalam.. Baca entry siapa ek.. Tak ingat.. Hahaha..

28) Last time you cried?
Malam semalam.. Aku terbaca sesuatu di blog.. Sensitifnya aku..

29) Love?
One day it will come.. Just wait and see.. ;)



Soalan ke-30 aku cancel sebab aku kurang faham.. Hahaha.. Boleh kan? Okeylah.. Siap dah kerja sekolah saya.. Tata semua.. Assalamualaikum.. Enjoy gambar..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.