Jangan Risau.. Kita Semua Dirty Mind..

Niat dalam hati malam ini mahu post satu entry tentang LUAHAN PERASAAN.. Malas dan penat menunggu sesuatu yang tak jatuh ke riba, jadinya aku mahu CONFESS.. Tapi bila fikir-fikir balik, mungkin esok lusa sajalah.. Info kesihatan juga on the way untuk aku siapkan.. Semua suruh aku enjoy blogging.. Jadinya aku mahu tulis dan tulis, enjoy dan enjoy.. Muahahaha.. As for tonight, just a simple entry on a naughty little poem.. Kredit kepada JOKE-ARCHIVES.COM.. Sambil enjoy sambil belajar English.. Sebab English aku sangat hampeh..



I'm sure you can imagine
As plain as can be
The place is Piccadilly
The players He and She.


She whispered, "Will it hurt me?"
"Of course not," answered he.
"It's a very simple process,
You can rely on me."


She said, "I'm very frightened,
I've not had this before.
My friend has had it five times
And said it can be sore."


Then finally contented
Lay back and relax a bit
Quickly and readily he bent over her
And then he started it.


It was growing rather painful
Tears formed in her eyes
It was hurting quite a bit now
It must have been quite a size.


"Calm yourself," he whispered
His face was filled with a grin
"Try and open a bit wider
So I can get it in."


"It's coming now," he whispered
"I know," she cried in bliss
Feeling it deep within her now
She said "I am glad I am having this."


And with a final effort
She gave a frightened shout
He gripped it in anguish
And quickly pulled it out.


She lay back quite contended
Sighed and gave a smile
She said "I'm glad I came now.
You made it worth my while."


Now if you read this carefully
The dentist you will find
Is not what you imagined
It's just your dirty mind!


Moral of the poem? Aku tak rasa JANGAN ADA PEMIKIRAN KOTOR itu boleh jadi moral untuk poem ini.. Sebab semua manusia mesti punya dirty mind, nakal-nakal, yang membezakannya cuma tahap, level, petala dan intensitinya.. Muahahaha.. Lebih baik moral of the poem begini.. Sebelum jawab soalan, sila baca arahan.. Nanti disuruh tulis karangan English ditulisnya karangan Jawa.. Err.. Boleh ke? Ataupun.. Sebelum travel, sila study map anda supaya tak sesat dalam perjalanan.. Macam entah apa-apa saja moral begitu..


Beginilah.. Katakan dalam suatu perhubungan, saling memahami dan berterus terang adalah kunci sukses sukses.. Kalau kita berterus terang dan benar-benar memahami perasaan pasangan kita, kita mungkin tak akan end up landing pada Jalan Salah Faham.. Kalau tak berterus terang, pasangan akan sentiasa meneka, menembak dan akhirnya tersasar ke jalan yang salah sampai punya fikiran yang tidak-tidak pada pasangan.. Cuba kalau aku letak rangkap akhir poem ini dan jadikannya rangkap pertama, mesti semuanya akan JELAS.. Hehehehe.. Dah lama aku tak menjiwang tentang soal hubungan, cinta dan perasaan.. Tak sangka skill masih tak berkarat.. Hahaha..



FOOT NOTE: Kalau TAK CINTA pada dia, katakan terus terang TAK CINTA.. Jangan biar dia meneka.. Bimbang nanti dia cipta fantasi cinta, dia bawa kamu bersamanya.. Tapi yang sesat di dalamnya, hanya dia seorang saja..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.