Lepak Lepak Tengok Awek Tengok Hantu

Semalam rasanya tak update apa-apa pun.. Maklumlah semenjak dua menjak ini tekanan hidup dan tekanan perasaan menerjah life aku dan menjadikan aku cengeng.. Tapi jangan risau, InsyaAllah aku mampu cope dengan segala macam pressure yang datang ini.. Entry pendek saja pagi ini sebelum aku keluar untuk memulakan attachment di pagi Rabu.. Aku selitkan 2 video yang diambil dari TUBEAWAK.. Aku rasa video pertama mesti ramai dah pernah tengok, tiru iklan shampoo Sunsilk.. Aku pula tengok banyak kali pun tak pernah aku tak gelak.. Hahahaha.. Saja aku mencari penawar duka lara.. Sound agak tidak clear tapi layankan saja.. Siapa-siapa yang kenal dengan awek bertudung biru itu sila roger aku, aku serious lama dah BERKENAN!! Especially tang kain pelikat dia.. Muahahaha..



Entry kedua ini aku import khas dari Siam berserta dengan English subbed.. Aku bawa kalian berkenalan dengan type of ghosts.. Tapi sila ambil perhatian.. Yang memegang cempedak itu BUKAN HANTU.. Hahaha.. Ini iklan lampu dengan tagline UNDER THE LIGHT, NOTHING SEEMS TO BE SCARY.. Moral di sebalik iklan, lampu itu samalah seperti cahaya.. Under the Cahaya Yang Riang Gembira, everything seems to be wonderful.. Hahahaha.. Okey okey.. Sempat juga enterframe.. Sekali sekala saja menyerlahkan blog sendiri, tolonglah jangan menyampah dengan I okey.. Ahaks.. Enjoy watching..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.