Adult Content Maknanya Hanya Untuk Adult Sahaja.. Betulkan Saya Jika Saya Silap..

Tajuk entry jelas dan nyata.. Anda adult? Jika ya teruskan pembacaan.. Jika bukan? Aiyo.. Tak tahu.. Macam mana boleh ada di sini.. Aiyo.. Mak marah nanti.. Kakak Farhana tak tanggung.. Ahaks.. Entry ini agak sensitif dan geli kerana menyentuh soal tubuh badan anda.. Jika tersentuh dan anda rasa geli, maafkanku.. Muahahaha..


Entry ini dipenuhi (penuh ke? 2 gambar je pun..) dengan gambar-gambar Bollywood yang aku rindukan.. Aku rindu dambaan kasih sayang dari filem Hindustan.. Mahu tengok cerita Hindustan!!! Uhuk uhuk.. Okey okey.. Back to the story.. Entry ini ada kaitan sedikit dengan pelakon Hindi yang cantik menarik tertarik tambah lagi dengan seksi meksi.. Pakej lengkap buat santapan mata sang buaya.. Ahaks..



Aku dengar dan aku baca.. Kesahihannya aku sendiri tak pasti.. Jadi wanita.. Take note.. Ini sesuatu tentang kita.. Lelaki? Anda perlu ke tahu? Hoho.. Menurut pendengaran dan pembacaan aku itu, wanita yang punya lekuk menegak ke bawah di pinggang bahagian belakangnya, dikatakan SEKSI.. Makin dalam lekuk tersebut, makin seksi.. Disebabkan itu, orang kata bukan aku kata, kwujudan sari adalah untuk mengextravaganzakan lagi keseksian itu.. Enhance orang kata.. Oh ye ke? Ada sesiapa jual sari di sini? Aku mahu buat baju nikah.. Ahaks..


Okey okey.. Aku nampak ramai wanita dah mula meraba pinggang mereka sambil membaca entry ini.. Hehehehe.. Aku tak berapa sure adakah lekuk itu dipunyai oleh semua wanita sebab melalui pendengaran dan pembacaan aku juga, tak semua wanita yang ada.. Ehem ehem.. Tolong jangan tanya, aju, sebarang soalan ya pada aku.. Takkan dilayan.. Muahahaha.. Apa-apa pun, seksi itu universal.. Macam-macam tafsiran seksi.. Macam juga True Meaning Of Love.. Sexy is love juga.. Betul tak? Heehee.. Yang penting, ingat ya, seksi untuk suami saja.. Itu lebih mengujakan.. Betul tak? Ngee..



Last but not least.. Walau ramai macam mana pun pelakon-pelakon Hindi yang cun, meletop dan seksi di pasaran.. Hati aku tetap untuk Kajol.. She is the hottest ever.. Heehee.. Okey semua.. Daaa.. Selamat malam.. Undur diri dulu.. Assalamualaikum..




FOOT NOTE: Mahu peluk teddy bear kecil yang tak best tapi dapat peluk hari-hari ATAU peluk teddy besar montel tapi tak dapat peluk hari-hari? Hmmmmm..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.