Hilangnya Cahaya Yang Riang Gembira

Update teringkas di pagi Isnin.. Aku Nur Farhana yang kecewa.. Kenapa kecewa wahai si adik manis Nur Farhana???




Namaku memang bagus.. Semua nama yang punya makna itu bagus.. Tapi makna namaku bukan BULAN YANG CANTIK.. Confident sungguh beliau menafsirkan makna namaku itu.. Kasihan Cahaya Yang Riang Gembira.. Kau pasti kecewa membacanya.. Ahaks.. Apa dia? Siapa dia? Maaf tidak aku kenali.. Hehe.. Sesi berkenalan tak habis lagi.. Kah kah kah.. Mana dia kenal aku pun, tidaklah aku ketahui.. Blog? Perhaps perhaps perhaps..


Sekian laporan dari bilik berita.. Ketemu lagi pada 1.30 petang untuk siaran seterusnya.. Ngee.. Tata semua.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: Aku tidak arif berbahasa Arab.. Boleh tahu *bulan yang cantik* itu makna untuk???

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.