Mahu Ajak Anda Gelak Di Hujung Minggu

Pheww!! Semalam seharian aku tak mengupdate apa-apa.. Sibuk menelaah movie yang aku download.. Adnan Sempit dan Legion.. Dua movie yang aku kempunan untuk tonton di pawagam.. Lagi apa ya.. Aku jalan-jalan di You Tube sambil karaoke lagu-lagu otai rock.. Aku tonton Samarinda - Asmaradana secara online.. Personally lepas menonton 3 episod, aku rasa drama yang mebariskan pelakon idaman ramai, Tiz Zaqyah, Shaheizy Sam dan Iqram Dinzly ini sangat menarik.. Tak sabar menantikan episod seterusnya.. Episod 3 drama ini buat aku menangis berjuraian air mata.. Hati tisu betul aku.. Haha..


Esok Isnin tiba.. Mula kerja, mula kelas, mula rutin seperti biasa.. Bermuram durja? Janganlah begitu.. Bak kata Dewa 19, Hadapi Dengan Senyuman.. Janganlah selalu dalam Blues di hari Isnin.. Update aku hari ini, ringkas.. Mahu kongsikan dengan kalian video yang bikin aku ketawa sampai pecah perut dan berguling-guling, bertepuk tampar di tengah malam semalam.. Haish.. Pasti jiran dapat nightmare lepas dengar gelak tawa aku.. Ada sesiapa yang dah pernah tonton? Mungkin lepas tonton ini dan bergelak ketawa, hati anda akan senang.. Kuranglah sedikit Monday Blues anda.. Heehee.. Aku suka ketawa.. Bikin hati cool saja.. Tapi jangan overdose.. Tak silap, aku pernah mendengar dan membaca di mana aku tak pasti, banyak ketawa, gelap hati.. Ketawa sikit-sikit.. Cukuplah.. Ngee.. Okey semua.. Enjoy Ahad anda.. Assalamualaikum..





P/S: Ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten!!!! Hahahaha..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.