Pabila John Dan Marie Dipersoalkan

Update update update.. Satu hari 2 entry punya prinsip kena berusaha untuk kekalkan.. Ngee.. Update kali ini yang terpendek, teringkas, dan tersempoi.. Mahu ke pasar malam Batu Gajah..


Tanya kawan aku, kenapa biskut Marie dan roti John? Bukankah biskut itu keras dan sepatutnya diletakkan nama John (lelaki).. Roti lembut dan perlu diberi nama Marie (perempuan).. Muahahaha.. Apa punya soalan daa..


Jawapan aku.. Biskut walau keras direndam dalam air tetap jadi lembut.. Roti pula kalau dibiarkan terlalu lama masuk angin nanti akan jadi keras.. Betul tak? Hehehe.. Renung-renungkan dan selamat beramal.. Ekekeke.. Apa punya jawapan daa.. Hahaha..



Pagi tadi ada seorang rakan blogger roger aku yang beliau berada di Hospital Batu Gajah.. Disebabkan MENGIDAM bertemu dia, aku ponteng.. Muahaha.. Tipu saja.. Kebetulan kelas aku petang, jadi jumpalah sekejap insan yang jadi pujaan ramai ini.. Ahaks.. Terima kasih buat OrangLidi sudi jumpa dengan hamba.. Ngee.. Ayat yang takkan boleh lupa bila beliau mengatakan aku berbau ubat.. Hampehnya OL.. Tomyam bola-bola special untuk wa bila boleh makan? Oh ya.. Lu sastera sesat arr? Hahahaha.. Apa-apa pun, wa seronok jumpa lu.. Lu memang sempoi.. Su-weet jek wa nengok.. Ahaks..


Till here everyone.. Off to pasar malam.. Take care.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.