Sakit Cik Muda Sara Berjangkit Padaku..

Pes of all.. Assalamualaikum semua.. Rasa macam lama tak melibatkan diri dalam dunia blogging yang tercinta.. Kurang update, kurang blogwalking, kurang segalanya.. Macam makan nasi tak berlauk.. Uhuk uhuk.. Sempat menjenguk beberapa kerat blogger saja.. Hoho.. Ampun maaf dipinta, mensuci hening dosa.. Erk.. Lagu raya?





Okey okey.. Siapa tahu buah apa di atas? Tiba-tiba teringatkan buah ini bila berborak dengan kawan-kawan tentang Hospital Tampoi.. Yup.. Buah tampoi.. Ramai yang mungkin tahu, mungkin juga ramai yang tak tahu.. Kawan-kawan aku tak tahu menahu tentang buah ini.. Betul tak kawan-kawan? Hehe.. Rindu pada si buah tampoi.. Rindu mahu mengopeknya.. Rindu mahu menjamah isinya yang masam-masam manis.. Dulu ketika bermastautin di Miri, buah ini sering aku makan, senang nak jumpa.. Tapi bila kembali ke Malaysia.. Eh silap.. Semenanjung Malaysia.. Haha.. Ayat poyo, budget macam pergi over the sea saja.. Ngee.. Balik Semenanjung, sangat jarang jumpa buah tampoi.. Or should I say.. Tak pernah makan dah untuk.. Erk.. 9 tahun? Ouhhh.. Mengidam buah tampoi.. Ada sesiapa boleh tolong pos seulas dua? Huhu..



Oh ya.. Tajuk entry.. Sakit Cik Muda Sara berjangkit padaku.. Dulu dia juga mengalami satu period di mana dia bertapa dari dunia blogging.. Eh.. Kau bertapa ke Sara? Hoho.. Apa-apa pun, sakit beliau telah berjangkit pada aku.. Selepas pulang dari pertapaan, beliau kembali dengan beberapa entry yang begitu memanaskan hati aku.. Bikin aku cemburu buta.. Haish.. Entry ini, dan ini juga.. Dan lagi, ini.. Ouh.. 3 entry.. Tapi aku bersabar dan terus bersabar.. Walau agak terlambat, tapi aku berjaya juga mendapat jangkitan penyakit yang sama dengan beliau.. Hohoho..




Jeng jeng jeng.. Inilah dia penyakitnya.. Demam drama Korea, You're Beautiful.. Inilah penyebab kenapa aku jarang berblogging, jarang berblogwalking.. Masa aku banyak dihabiskan mendownload drama ini, OST drama ini, potong lagu sana sini untuk dijadikan ringtone, dan juga print screen scene yang aku suka.. Hahahaha.. Proses-proses di atas memakan masa 9 hari untuk selesai.. Fuh.. Lega.. Walaupun agak lambat mengikuti peredaran masa, tapi tetap melompat kegirangan seperti Cahaya Yang Riang Gembira sebaik saja selesai menonton drama ini.. Ngee..


P/S: Jejaka 1221 langkah, tengok jangan tak tengok.. Heehee..



Buat yang dah menonton, please welcome me to the fan club of You're Beautiful.. Buat yang belum tonton, satu saja mahu cakap.. MUST WATCH.. Drama ini buat aku rasa macam dalam hati ada sejuta ekar taman.. Sejuta ekar okey.. Haha.. Lagi best dari Boys Over Flowers.. Lagi best dari segala drama Korea yang pernah aku tengok.. Rating dari 10 bintang, aku bagi 100 bintang.. Hohohoho.. Exaggeratingnya aku.. Ekeke.. Memang best pun..


Watak paling favourite, Kang Shin Woo.. Hero kedua.. Macam biasa, cinta tak kesampaian.. Tapi walau cinta dia tak berbalas, dia tetap setia protect perempuan yang dia cinta dari awal sampai akhir.. Takut tengok wanita itu terluka.. Macam biasa.. Moralnya.. Cinta tak bererti memiliki.. Heehee..



Dah dah dah.. Cukup-cukup cerita pasal You're Bautiful.. Tak mahu anda kebosanan.. Tapi.. Teruja tak nak tengok lepas aku buat review yang tak berapa nak review ini? Hehehehe.. Eh.. Ini kira macam come back entry akulah kot.. Hahaha.. Poyonya.. Okey semua.. Taking care.. Assalamualaikum..



FOOT NOTE: I'll tell you everyday.. Listen carefully.. I love you.. :))

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.