Runsing Bila Kisah Telefon Bimbit Telah Terbaca Oleh Seseorang

Assalamualaikum.. Entry dicoret pukul 1.20 tengahari.. Pukul 2 ada kelas pun sempat lagi update.. Penat sebab sepanjang pagi dengan seminar dari abang-abang kacak SPA dan KKM.. Nanti aku update tentang itu.. Plus mahu minta tolong anda juga.. Heeee.. =)


Pagi tadi check trafik blog, surprisingly, orang yang aku tak nak beliau baca entry bertajuk KASIHAN TELEFON BIMBIT ITU.. DIBENCI SAMPAI BEGITU SEKALI telah pun selamat membacanya.. Ahh kau pun Farhana.. Blog adalah public, semua ada hak untuk baca, apa guna ditulis jika kau mahu pilih orang ini boleh baca orang itu tak boleh baca.. Err.. Betul juga.. Maaf kerana menjadikan kau sebahagian dari kisah aku..



Runsing aku runsing berasas.. Aku tak mahu beliau fikir aku masih lagi tak mampu terima kenyataan dan beliau menanggung rasa ragu-ragu dan bersalah.. Tak sekali-kali.. Aku dah lama terima dan dah lama doakan dia bahagia.. Cuma aku ingin tunjuk pada dunia, setiap apa kesedihan yang kita lalui, tak selamanya kita akan bersedih dan menangisi, satu hari pasti Allah akan hadiahkan kita kembali senyuman ini.. Bagi aku.. Aku gembira dengan kehidupan kini.. Sebab aku dah mampu senyum kembali.. =)


Till here.. Assalamualaikum..

Ulasan

ehehee..dia sudah baca ek...ehehhe...=)
Along Fina berkata…
ayokkk!!! cane reaksi dia???
Tanpa Nama berkata…
akak kantoi!
rhapsody LiN berkata…
nasib baik mr lullaby x suke bc blog. boleh menulis dgn gumbira. hehehe.

ala.. kak.. myb tu boleh buatkan dia 'buka mata' sikit.. evrthing happens with reason. insyaAllah..
adrinaqamarina berkata…
opss tak sengaja. Senyum akak :)
Tanpa Nama berkata…
moga kebahagiaan itu akan jadi milik kita jugak satu hari nanti. :)
ISZA berkata…
sekadar baca...
harap dia faham..
Liza berkata…
ok lah dia dah baca, harap dia paham isi hati...and keep on smiling

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?