Semangat Blogger!! Jom Pakat Ramai Ramai Vote Untuk DiGi Youths..


Assalamualaikum.. Selamat tengahari.. Entry ini aku dah prepare daripada malam tadi sebelum tidur.. Semangat tak? Ekeke..


Jom jom kawan-kawan blogger semua, vote untuk DiGi Youths bagi memenangi RM10,000 bagi membolehkan blogger-blogger dalam dunia blog ini untuk menganjurkan Gathering Blogger yang besar-besaran.. Masa semalam aku vote, rank dalam 34 tak silap.. Malam tadi aku check, dah naik ke rank 12.. Entry bertajuk When Blogger, Facebooker and Tweeple Meet Together coretan Mr K tak silap.. Jom dapatkan Rank yang PERTAMA.. Mesti boleh.. Chaiyok!!


Inilah semangat berblog.. Kemanisan berblog.. Aku dah vote.. Kalian bila lagi? Tarikh tutup lagi 2 hari.. Jom sama-sama support.. Kalau bukan kita, siapa lagi.. Kan? Ngeee.. Assalamualaikum..




All the best.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.