Ambil Gambar Kejap.. Pendeta Nak Upload Masuk Dalam Pesbuk.. *Gelak Sampai Cramp*

Assalamualaikum semua.. Tengah bersiap-siap nak ke hospital kejap lagi.. Update entry dulu.. Haaaa.. Tajuk entry panjang meleret cecah lantai.. Siapa yang faham, fahamlah.. Sure gelak guling-guling tak hengat dunia.. Kan kan kan??? Sampai sekarang pun aku duduk gelak memikirkan dialog di atas..



Haaa.. Inilah dia orangnya, si cantik manis yang si pendeta ingin mengambil gambarnya untuk diupload ke dalam pesbuk.. Alaa.. Pesbuk tak tahu ke? Orang Jawa kata Pesbuk, omputeh kata MukaBuku.. Nama dia MIDAH.. Hehe..



Haaa.. Betullah tekaan anda anda semua.. Aku baru selesai menonton Ngangkung petang tadi.. Hadoiyai.. Gila lawak punya lawak.. Pecah perut, cramp muscle pipi aku yang gebu ni.. Gelak berterusan untuk beberapa minit mana tak cramp oii.. Haha.. Tapi memang tak rugilah berhabis RM 8 tengok filem Ngangkung.. Lawak pun lawak.. Mesej berguna pun ada dari filem ini.. Kira macam rezeki kalau dicari tak halal, hidup tak berkat.. Ada bad consequences.. Hee.. Walaupun Shaheizy Sam agak pelik dalam ini filem.. Muncung manjang dengan suara yang deep giler.. Huhu..

Oh ya.. Aku tabik spring dengan Azlee sebagai doktor walaupun mimik muka agak menyampah, tapi sebagai doktor, memang terbaik masa dia terangkan proses pengguguran bayi.. Kedengaran MENAKUTKANNNN.. Huuuu.. Rasa macam nak tiru cara dialah.. Mana tahu, boleh kurang kes pengguguran bayi secara haram.. Betul tak?



Lastly untuk entry pendek malam ini, aku nak ucap terima kasih buat Miss Lolly sebab pilih ENTRY WARKAH CINTA DI HARI LAHIRMU yang cecah lantai itu sebagai penerima saguhati.. Heeee.. Buat pemenang semua, tahniah ya.. =)

Okey.. Sampai situ.. Aku mengejar masa.. Tata semua.. Assalamualaikum..


FOOT NOTE: Mmmuuuaahhhhh.. Eh jap.. Sila abaikan filem Hindustan bertajuk Hamesha yang sedang aku download di dalam gambar itu.. Keh keh keh.. ;)

Ulasan

chah~ berkata…
asal sume org cite pasal ngangkung nih..? aaihh.. jeles ah. x sempat tengok. kt sini xde wyg beb. huhu
Shahada Fauzi berkata…
a'a..memang lawak gile part tu..sengal je..dah pengsan boleh bangun angkat pezce amik gambo..hahaha..

tahniah doc..menang adiah saguhati contest lolly..^_^
NSFM berkata…
hahaha. dh tgk jugak ngangkung. lawak part tasnim ngan wife dia yg pengsan tu kan :)
adrinaqamarina berkata…
ouh rina tak tengok ag, so memang tak paam la. haha. now dah paam. phew!
amiera berkata…
da tgk jgak...^_^
ciap bgn wat peace...part yg sblm pgsan 2 pown best gak...hehe
Ibu Ammar berkata…
ngangkung mmg terbaik!!! asal ko tengok murah sangat 8 hengget je?.. mana aci aku tengok 12 hengget..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?