Lelaki Mana Yang Hafal Birthday Orang?

Assalamualaikum.. Salam pagi-pagi buta Jumaat untuk semua.. Dah Jumaat? Hoh.. Cepat terasa masa berlalu.. Baru semalam selesaikan temuduga SPA yang maha mantap.. Jawapan sembur-sembur macam peluru berpandu.. Kah kah kah.. Sila jangan percaya!! =p

Kata dipetik daripada BFF wanita seMalaya, Kuwe si budak kecil yang tuuuttttt.. Dan Cahaya Yang Riang Gembira adalah salah seorang secret admire merangkap BFF lantik sendiri budak kecil ini.. Wakaka.. Matilah buat statement terlampau di sini..

Katanya.. Lelaki yang hafal birthday orang memang TRULY GAY!! Jeng jeng jeng.. Melampau statement kau ya Kuwe.. Aku rasa macam nak debik kau sedas dua.. Sebabnya? Kau dah menghancurkan harapan aku mencari lelaki yang sudi menghafal tarikh lahir aku.. Keh keh keh.. =p



Motif ada gambar Adam Lambert? Kata TRULY GAY!! Hoho.. Betul juga kata budak kecil itu.. Perempuan saja yang suka menghafal birthday orang.. Lagi-lagi birthday orang yang dia suka.. Kalau boleh mahu jadi orang yang pertama wish.. Setahun sebelum birthday dah set dalam handphone, dah conteng kalendar, dah plan nak beli hadiah itu, hadiah ini.. Dan mungkin yang lebih dahsyat dah plan nak susun ayat apa untuk wish birthday seseorang.. Tak begitu? Ya ya.. Begitulah.. Macam aku juga sikit lebih tak kurang.. Kikiki..

Lelaki? Jangan harap!! Sangat jarang.. Kadang-kadang.. Satu dalam sejuta kalau ada yang jenis kaki hafal birthday orang dan orang tersayang.. Kalau boleh malas nak semakkan kepala otak.. Tak begitu wahai lelaki? Kecewa aku okey.. Kecewa!! Haha.. =p

Apa nak buat.. Lelaki lain perempuan lain.. Itulah yang membezakan dan melengkapkan.. Apa yang lebih kita kongsi, apa yang kurang kita saling top-up.. Tak gitu cik abangnya? Keh keh.. Sampai sini.. Tidur dulu.. Nite nite..

Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Perempuan pun suka kira berapa hari dah couple, berapa bulan dah couple, berapa tahun dah couple.. Nasib tak kira berapa jam, berapa minit berapa saat.. Hoh.. Wanita.. Memang sangat particular.. Bukan gedik ya.. Heee.. =)


P/S: Lelaki yang hafal birthday orang bukan truly gay.. Cuma mereka sangat CARING.. Sekian.. Heehee..

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
hahahaha..
siyesly akak!
sy sgt2 susah nk hafal bufday owg
(statement nk lari dr gelaran truly gay!)
hahahaha
Hizami Li berkata…
haha.
kawan zami sampai sekarang merajuk sbb zami x wish besday die.
hurm.
die x reply msj dah.
x tegur dah.
cane ni ?
=.=

macam mana nak ingat ?
byk sgt benda na ingat.
haha.
@Lelaki Ini Hah.. Nak lari mana Umar.. Jangan lari!! :p
@..hizamirahim.. Alamak.. Sampai gitu sekali ke.. Hoho.. Nak wat caner.. Memang banyak sangat bende lain yang nak kene pikir.. Keh keh keh.. :p
adrinaqamarina berkata…
seres, memang diorang susah,.

perempuan, dengan hafal benda3 camtu nak tunjuk yang kte ne care pasal sumone tu.

lelaki, mungkin ada cara laen.
Kuwe berkata…
kehkeh!


hai bff. eh, aku tak nanti ke besday orang. nombor mak abah aku pun aku lost weh! tapi nombor rumah tuu aku ingat laa. apa guna henset mahal mahal tak boleh set reminder dan save nombor?

hahah.
cn berkata…
payah betol kalo laki nk ingat burfday awek neh..

kalo kita yg ingatkan t jadi muka tak malu plak.. huh
avid berkata…
besday isteri/gf mmg bodoh benar la x hapal..tp besday member2 laki ni...sangat2 gay untuk dihapal..haha
Abe Long berkata…
erm...tak bape pnting sgt kot utk di igt....
tak pon mmg buat2 tak igt...
hahahahaha

bufday aku pon kdg2 aku xigt..ni kn owang len punye tp aku xpenah lupe bufday mak aku bile walopon xpenh pon wish....hahahahah
pakwe berkata…
sendiri punya birthday pun kadang2 terlepas. bukan tu jer, lesen memandu, due date roadtax motor + kereta pun sekali. Tapi sejak dua menjak ni dah ada yg tolong ingatkan ........








~ Handphone ......... ha ha ha
azimask berkata…
salam..
g interview ke atau interview orang..

hehee apa pun best of luck.. heheheeh

emmmm sedihh ooo bila org tak wish birthday nie.. laki pun mesti sedih bila tada sapa yg wish.. huhuhuh

oleh itu wish wish la semua org dikala birthday mereka...
Jo Qusary berkata…
tak jugak... ayah aku boleh hafal tarikh birthday semua family member kat rumah... baru2 nie pun dia kasi aku hadiah besday :)

aku je yg selalu lupa besday org hehehe...
Fnd Rocka berkata…
Ingat atau tak ingat tu blkg cerita..masalah kalau ingat pun taknak wish..memg sengaja xnak ingat.

Kalau lelaki..bila org tak ucap birthday tu no hal la.tp kalau pesen yg marah kita tak wish birthday dia...pehhh...so gayishhhh.haha
rhapsody LiN berkata…
encik doc haritu dia igt my birthday. adakah dia gay!!!! HAHA
lalink7 berkata…
stuju..dia cuma lebih caring saja..sangat baguss lelaki begitu.. =))
ieda berkata…
hahahah org lelaki mana suke mende2 remeh nie dikk .. diorang pikir kerja dan family jer .. janji makan pakai cukup ..
kalau ada lelaki yg mcm tuu 1 dlm 1000 je .. caya lah

akak x ingatpun tarikh dating lah , tarikh tunang lah .. ingat tarikh kawin dan bday anak2 + hubby jer .. aci takk !!

sbb akak jenis pelupa koot hehehhe
Nur Suaidah Bachok berkata…
hahahahahah!!! kalau macam ni laa kan, semua lelaki memang sengaja bg alasan dia tak gay untuk bg alasan kenapa dia tak tahu besday pmpn. hikhikhik :D

gurau~
Tukang cerita berkata…
Tukang ubat, kalau lupa bday akak memang nak kn debik lah tu....

'Pi tido luar sebulan'...
ececececeeeee....
:P
Azuan berkata…
skang kan dah ade FB...apa susah..lalala~
nurul rasya berkata…
betul2.tapi saya pun susah nak hafal bday orang sampai dye merajuk. susah2
Unknown berkata…
x jgak..my fiance pown hfal smua date pnting kami..saya pown yg kdng2 lpa..hu4

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?