29 Dis 2010

Assalamualaikum semua.. Rabu sudah mari.. Hoho.. Mengambil kesempatan yang ada, ingin mendedikasikan sebuah lagu buat semua jejaka-jejaka dalam skuad Harimau Malaya..

"Oh sayang.. Engkaulah jejaka idaman.."
Ekeke.. =p

Selamat berjuang.. Mara Malaysia mara!! =)


Hey hey!! Bukan kita-kita yang dewasa saja sibuk tonton bola, gila bersemangat waja dan patriotisme.. Budak kecil pun sama tumpang sekaki dua.. Jom tengok..


* * * * * * * * * *

ADIK COMEL
Weh korang.. Kalau ya pun nak suluh laser, baiklah suluh atas kepala aku.. Daripada suluh Abe Markus tu.. Bak kata Uncle Joegrimjow, laser membantu pertumbuhan rambut.. I got such a long journey to go, and lots more girls to usha and ngorat.. And I need my hair!! Please!! Laser me!!

Tapi sebelum nak suluh tu, bagilah warning.. Boleh aku tutup mata siap-siap.. Silau derr.. Kang tak pasal-pasal aku lari keluar padang.. Protes protes!! Haaa!! Baru tahu kome-kome semua.. =p

Okey abang-abang Harimau Malaya.. Selamat bertempur dengan garuda.. Doa kami rakyat Malaysia sentiasa bersama abang-abang semua.. Apa-apa pun.. Kita minum dulu.. =p

* * * * * * * * * *

Gila bersemangat kanak-kanak comel ini.. Yang mana, aku sendiri pun tak kenal, anak siapakah yang comel ini.. Gambar ihsan tangkapan rakan sekelasku.. Ekeke.. Terasa sungguh tinggi semangat patriotisme aku pada hari ini.. Harap anda juga begitu..

Okay semua.. Selamat menjamu selera di tengahari.. Assalamualaikum.. =)

10 Comments Here

tak sabar nak tengok malaysia bantai indon cukup-cukup.

REPLY

wow cumeinya budak tuu bam - bam hahahha harap2 x berlaku yg x baik dlm perlawanan mlm nie heheheh

REPLY

aiyoooo

tembam!

sedap gomoh ni

REPLY

alolo... smgt adik kito nih.
harap2 mlm ni kjyn ditngn kita

REPLY

jejaka idaman malaya!
hehehe

REPLY

ini lah bakal pemain malaysia di masa akan datang.. huhuhu..

REPLY

err. laser membantu pertumbuhan rambut?

sehat kanak itu. dan nampak serius.

REPLY

dah menang
congratz malaysia
xD

REPLY

mak saya yang terketaq tu pun beriye2...

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes