Okay.. Aku Tanya.. Aku Jawab Sendiri..

Assalamualaikum.. Assalamualaikum.. Ada orang tak? Ada ke tak ada? Ke semua dah balik cuti tak online-online dah? Sobs sobs.. Pada yang dah sampai kampung masing-masing, enjoy cuti anda.. Bagi yang duduk di kolej, tak cuti balik kampung, duduk kolej online memanjang, selamat beronline sampai lebam iyo.. Hak hak.. =p

Sampai-sampai rumah terus online kejap.. Hep hep!! Tak ada orang pun nak tanya aku ke, "DAH SELAMAT SAMPAI MELAKA KE???" Sobs sobs.. Majuk majuk!! *aku memang kaki merajuk.. kaki merajuk yang tak ada orang nak pujuk..*


Okay.. Tak apa.. Aku tanya, aku tolong jawabkan sendirilah.. Aku dah selamat dah sampai Melaka jam 6 petang tadi.. Highway banyak kereta.. *memanglah kan.. takkan banyak kapal selam pulek..* Ngantuk pun ngantuk.. Nasib ada adik aku duduk sebelah, walaupun macam tak ada orang sebab dia tidur memanjang dalam kereta.. Haish!!

Okay.. Cukuplah taip pendek-pendek, tadi kata majuk kan.. Entry ini entry kurang kasih sayang namanya.. Haha.. Maklumlah, orang yang KITA HARAP untuk tanya soalan "dah selamat sampai ke?" TAK TANYA pun, orang yang KITA TAK HARAP untuk tanya pun TAK TANYA.. Hahaha.. Ngeng ke tak ngeng aku malam ni??? Bak kata Boneka Tak Sakit, abang aku yang tak sama mak tak sama ayah, aku sedang mengalami krisis 24.. Haha.. Hampeh punya statement..

Okay.. Dah 3 kali dah okay.. Tapi tak habis-habis menaip.. Maklumlah, jari ini memang dilahirkan untuk taip panjang-panjang.. Keh keh keh.. Aku sedang sibuk layan kegemaran terbaru.. Kegemaran yang rata-rata kawan aku, adik aku akan gelak kalau tahu benda alah begini.. Kutuk sehabis baik punyalah.. Sebab kata depa, aku tak ada taste!! Hamboi hamboi hamboi.. =p



Ya ya.. ST 12 memang kegemaran aku.. Dari dulu sampai sekarang.. Dulu musim P.U.S.P.A. Sekarang musim Pangeran Cinta.. Haha.. Layan!!

Okay.. Cukuplah 4 kali okay.. Selamat berhujung minggu semua.. Jaga diri elok-elok.. Raya-raya jangan main mercun, nanti putus mana-mana anggota badan yang boleh putus.. Baik duduk rumah, main ceper ke, main batu seremban ke, tak pun teng teng.. Sekian.. Heee.. Assalamualaikum.. =)

Ulasan

Azuan berkata…
st 12....lgu puspa best tu huhuu
@Azuan Haha.. Ingat lagi entry mu pasal ringtone puspa mase solat jumaat.. Kan? :)
PuanPepel berkata…
suka gila lagu puspa dlu..

eh..jom men congkak..
Cikgu Fonik berkata…
salam,

cuti apa pula ni?
@Gentleman Frog Waalaikumsalam encik frog.. Cuti CNY.. Ekeke.. Kita yang melayu ni beriya-iya.. :p
Tanpa Nama berkata…
akak!
sowie sgt2..
tak ingt la plak akak balik today...
selamat smpoai dh?
alhmdulilah..
tak pe elw..
sebagai balasan sy klik sume nuffnag!!!
Unknown berkata…
oke..nice lah lagu nih. hehehe
mr.syazwan berkata…
org tu tahu tpi sje kasi kamu majuk manja2 dulu kot

haha

tc
ABSOLUTE berkata…
express betul. dh smpai melaka dh. trtinggal la org kt ipoh ni :D
Nizam Gtz berkata…
hehehe.. slamat kembali ke bumi bersejadah.. eh, bersejarah
niesz berkata…
awk da smpai melaka?hehehe...happy oliday ya..

niesz pon minat st12 ni, lagu die, mmg terbaik la!

updated entry : sendiri punya sendiri jaga

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?