17 Apr 2011


Assalamualaikum.. Sabtu ini, seharian badan dijamah ketidakenakan, beginilah bila dah mula sakit tekak dan selsema.. Dalam kurang sihat, masih juga tegar menonton Maharaja Lawak melalui YouTube sampai pukul 2, 3 pagi semalam.. Gegeh nak tengok Sepah, Jozan dengan Man sebenarnya..

Minggu ketiga semalam, ternyata Sepah dah berjaya mencuri hati aku!! Sejak dari pagi sampai saat tadi, dah berpuluh-puluh kali aku tengok persembahan Sepah untuk Maharaja Lawak malam semalam.. Tiap dialog dan bait liriknya pun dah melekat dalam kepala otak aku.. Kenapa abang? Kenapa abang? Kau diam Peah!! Haha.. =p

Bergelak ketawa itu satu ubat untuk stress kan? Mahu masuk tidur lebih awal, esok perlu pulang ke tempat menuntut ilmu.. Tempat baru, dan aku harap aku dapat menyesuaikan diri di sana selama 6 bulan yang akan datang ini.. Mudah-mudahan.. Ucap selamat tinggal untuk Ipoh.. Sedih pula.. Huhu..

Aku tinggalkan dengan sebuah lagu yang aku tertarik sangat bila Jozan nyanyi semalam.. Lagu bertajuk BUKANNYA AKU TAKUT, nyanyian asalnya adalah TBK.. Dinyanyikan semula oleh band Juliette dan juga Mulan Jameela.. Kiranya lagu ini ada 3 versi tak silap aku.. Nice one and I like it.. Thanx Jozan.. Dear readers, take care.. Happy weekend.. Assalamualaikum..


BUKANNYA AKU TAKUT

Ku tak peduli
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli

Ku memang begini
Bila ku benar-benar cinta mati
Ku tak peduli
Apa saja yang ku inginkan kamu rela

Bukannya aku takut akan kehilangan dirimu
Tapi aku takut kehilangan cintamu
Mungkin saja saat itu kau mempermainkan aku
Seakan kau bisa membalas cintaku

Kau takkan mengerti
Yang selama ini aku rasakan, pasti
Kau tak peduli
Bila saja yang ku inginkan kamu rela

P/S : Yang versi nyanyian TBK ada di sebelah atas kanan sidebar.. Ngee.. =)




P/S : Sepah tetap di hatiku.. *poyo* =p



HEART SPEAKS : Selamat malam balik.. Heehee.. =p


8 Comments Here

Suka sgt kat lagu tu (sejak zizan nyanyi semalam haha)
Eh..tempat baru? kat mana?

REPLY

heheh..awe tak tgk tapi u tube ada...i like...mereka mmg best sepah ngan jozan dan nabil skali

REPLY

hati2 ya kat tmpat baru...

smoga dipermudahkan sgalanya =)

REPLY

tp mcm lagi suka lawak nabil :) teehee :) nampak comel plak. and minggu ke3 nh baru jozan mcm best siket. sblm2 nh biase je.

oh, good luck tempat baru. kadang2 ade org xleh tido mlm first. tp kalau kite, ok saje ! hehe

jemputlah g belog kite :) CIK DIREKTOR!

REPLY

lagu tu pon dah lama tak kedengaran dalam hidup aku...kembali mencarinya...btw, jozan pon mantap ape...hehe

REPLY

JOZAN, SEPAH n NABIL TERBAIK!

namau sedih2 la ye

nah mik tisu ke nak roti tisu??

haha

REPLY

search lyric tu,terjumpa blog nie ~
lagu tuu bestt ouhh..
sama lah,sepah best hari tu !
hotel california terbaekk .

REPLY

pika pon dok crik lagu ni pas tgk zizan nyanyi kat maharaja lawak..
thanks ye..
best sgt..

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes