Setahun Sudah Berlalu : 12 April 2011

Assalamualaikum..

Terasa seolah seperti semalam aku ungkap kata Selamat Hari Lahir untuknya.. Tanpa aku sedar, dalam saat dan waktu yang mana aku tak menyapanya, tiada mendengar khabar darinya, setahun sudah berlalu.. Setahun satu hari barangkali.. Kali ini aku bukan yang pertama mengucapnya, mungkin dah jadi yang akhir-akhir saja..

Buat sahabat yang dulu aku gelar Azri Sekandar, selamat hari lahir.. Bangga dengan kamu kerana satu tahun dulu kamu pernah mengeluh tentang masa depanmu, kamu pernah bersedih atas apa yang kamu lalui, tapi kini syukur, apa yang kamu impikan, kamu sedang menitinya.. Doaku dari kejauhan, moga satu hari nanti, kamu akan sampai ke destinasi impian kamu.. Semoga berjaya di dunia dan akhirat.. Berbahagia selalu hendaknya.. =)



Andai pernah ada salah dari sahabatmu yang ini, maaf dipohon.. Jaga diri.. Assalamualaikum.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.