Hati Besi

Assalamualaikum..
=)

[Hati robot hati besi ke?]

Aku..
Jarang emosi.. Jarang marah-marah..
Malam ini, emosi kuasai diri..
Ismail punya angkara..
Geram geram geram!!

Ayat emosi aku berbunyi begini..
Kalau tak suka, tak perlu tabur sweet words, manis nak jiwang saja..
Sekali? Dua kali? Masih okay, tak apa..
Tapi kalau dah selalu?
Hati wanita sensitif..
Senang diusik..
Kalau pun hatinya hati besi, suhu panas pun besi boleh cair..
Salah siapa kalau wanita dah terjatuh cinta?
Ya!!! Nak kata salah kita!!!
Salah sebab terlalu lembik dan hati tak besi mana..

Hati aku?
Bukan hati Dorami.. (Aku pun tak tahu Dorami tu apa?) =p
Tapi..
Hati tisu bersalut besi..

Cair kerana.. Kerana.. Kerana..
=)


[POST CEREKARAMA SYNDROME]

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.