Here We Are At The Crossroads Once Again


2 A.M. and the rain is falling
Here we are at the crossroads once again
You're telling me you're so confused
You can't make up your mind
Is this meant to be
You're asking me

But only love can say - try again or walk away
But I believe for you and me
The sun will shine one day
So I'll just play my part
And pray you'll have a change of heart
But I can't make you see it through
That's something only love can do

In your arms as the dawn is breaking
Face to face and a thousand miles apart
I've tried my best to make you see
There's hope beyond the pain
If we give enough, if we learn to trust

I know if I could find the words
To touch you deep inside
You'd give our dream just one more chance
Don't let this be our last good-bye

That's something only love can do



* * * * *

Assalamualaikum.. Haih.. Kepala tengah gila punya serabut.. Macam ada wayar-wayar berselirat dan jadi simpulan yang mengikat sampai mati, sukar diuraikan.. Pertama, serabut dengan soal kehidupan.. Entah kenapa, dah masuk minggu keempat aku berada di bumi Universiti Malaya, aku masih belum mampu lagi suka, menyukai dan menyesuaikan diri dengan segalanya.. Kadang aku rasa nak lari jauh, tempat yang tak ada orang kenal aku.. Tapi apakan daya, kaki terpasung di bumi, tangan terikat di langit..

Aku rindu sangat dengan kehidupan di Ipoh.. Walaupun jadual belajar di sana lagi padat, tapi aku rasa tak banyak stress kalau berada di Ipoh.. Tapi, masa berjalan ke hadapan.. Aku tak mampu berhentikan masa nak berbuat mengikut apa yang aku suka.. Cuma satu saja kata yang boleh digunapakai, bersabar..

Kadang aku harap, boleh jadi Cinderella, ada orang boleh bawa aku lari dari suatu tempat yang tak best ke tempat yang membahagiakan.. Weehoo!! *berangan aje*

Keduanya, serabut dengan soal RAHSIA.. Ahh!! Aku tak ada nak kata apa-apa sangatlah.. Seriously, aku tak reti nak handle.. Aku dah terperangkap.. Wuargghhh!! Sekian.. Haha..

Cukuplah leraikan sikit-sikit serabut yang ada dalam kepala, sampai sini sajalah.. Otak masih tak center lagi sekarang.. Salam petang untuk semua ya.. Jaga diri.. Assalamualaikum..


:: Saya nak lari.. Boleh awak tahan saya? ::


Ulasan

kurus berkata…
loor dik .. kenapa ?? huhuh sedih akak dgr nie .. sabar ya dik .. dugaan belajar di tempat org nie mcm nie lah .. farhana kena kuatkan semangat dik , jgn patah semangat ..

cayuk2 .. akak percaya adik akan menjadi bakal DR yg berjaya :)
Tanpa Nama berkata…
ko kena fleksibel
hidup kat tempat br mau ada perubahan
hamzah ian berkata…
alahai.. jgn sedih2..
iman berkata…
nice song.it hit me too, i think.

dont wery, u will adjust with it, by time :) and yeah, sometimes i wish i cud be a cinderella too.lol.not for he as a prince, but, the protection offered
Faaein Talip Roy berkata…
semoga selamatlah ye miss dokter.. awal2 je tu.. lama2 nanti oklah.. inshaAllah.. =]
sW33tdARLiNG berkata…
alahaiii... sabar ya.. kalau kita bertenang, mesti nanti dapat fikir

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?