Cara Membina Mahligai Dari Air Mata

Assalamualaikum..

Tahu tak apa yang best pasal batuk dan selsema? Anda akan terasa hidung dan tekak anda gatal yang teramat, lantas menyebabkan mata berair dan drowsy yang teramat sangat.. Ini betul! Dan, selamat petang semua.. Baru terjaga dari nap yang panjang.. Keh keh keh.. Feeling gila bila kelas dah tak ada.. Cuti! Tidur! Makan! Tidur! Ronggeng KL! Tidur! Hoyeah! #Loser

Okaylah.. Tak larat menaip.. Mamai lagi sebenarnya.. Hoho.. Jom minum petang sambil layan jiwang.. Alah! Macam tak biasa, as usual.. Aku suka lagu Lestari yang ini.. No spekulasi dan tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang dah tiada okay.. Cuma aku suka dengan perkataan DIBELASAH RINDU dalam lagu ni.. Unik gila.. Tajuk dia pun dah meletop sebenarnya.. Hehe.. Selamat berhujung minggu semua.. Assalamualaikum..




Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini DIBELASAH RINDU tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang

LESTARI - MAHLIGAIMU DARI AIRMATAKU


HEART SPEAKS : Nak belajar seni bahasa, ayat jiwang, dengar lagu lama adalah salah satu caranya..

HEART SPEAKS 2 : Can't believe this is happening.. Patut rasa gembira ke macam mana ni?

HEART SPEAKS 3 : Seriously, aku tak reti bina mahligai dari air mata.. Tak stabil kot.. Takut roboh mahligai nanti..

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ni lagu lama kan? (kat opis x blh mendengar)


p/s: no follower ko 911... smart giler
farhana berkata…
kalau sy nangis, bukan jadi mahligai lagi...tapi dah jadi laut =P

wohooo, xde kelas!!! Bestnyaaaaa!!!!
mr.syazwan berkata…
NI PUN BATUK2 NI

BAHANA BUAH RAMBUTAN

huhu

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.