Gamsahamnida

Assalamualaikum..

Lagi 2 jam, 31 Januari akan berlalu.. 31 Januari tahun ini berlalu seperti hari-hari yang biasa.. Cuma ucapan bertalu-talu di Facebook juga SMS yang mewarnai hari yang biasa ini.. Terima kasih kerana masih ingat diri ini.. Terima kasih tak terhingga untuk doa-doa kalian, mudah-mudahan termakbul doa yang kalian sampaikan buat aku.. =)



Terharu seh.. Nak tisu please!!! Hehe.. Apa pun, terima kasih banyak-banyak kerana serikan 31 Januari 2012 aku.. Gamsahamnida.. 

Sampai sini.. Kelu tak tertaip kata dah.. Hee.. Selamat malam semua.. Jaga diri.. Assalamualaikum..


HEART SPEAKS
31 Januari kali ini bawa satu kelainan dan satu perubahan dalam pemikiran aku.. Terima kasih buat aku sedar dari lena dan mimpi yang berlarutan..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.