Stalker Eh?

Assalamualaikum.. Salam petang Selasa.. Petang-petang begini, tambah pula lepas makan, memang rasa mengantuk yang teramat sangat.. Ouh..

Saja aku nak bercerita tentang benda yang selalu sangat aku alami.. Yang mungkin ramai orang tak faham dan akan salah anggap.. Selalu sangat aku alami situasi orang kata, "Wah, semua benda kau ingat pasal orang tu.." "Amboi, tahu aje eh.." "Banyak sangat kau tahu pasal dia, kau suka dia eh?" "Stalker eh?" Believe me.. I got really a bunch of that.. Sampai aku dah malas nak explain kadang-kadang..

Nak disimpulkan, aku seorang yang observant, apa yang aku nampak, aku dengar, apa saja tentang seseorang, memang aku akan register melekat dalam kepala otak aku.. Tak kisahlah siapa pun.. Memang dari zaman sekolah dulu aku begitu, I keep a details, I mean even tiny little detail in my mind about someone, lebih dari apa yang orang lain tahu, sebab I love to be friendly and close with people through this way.. Sebab bila kenal, maka kita cinta.. Kita kenal lagi rapat, lagi erat persahabatan kita.. Betul tak?

And, I actually apply this to almost everyone I met, I get to know.. Ingat lagi entry Joegrimjow dengan Lolly? Reading that, then you will know me.. And, I'm not a stalker.. =p



Treated everyone equally but with maximum love and care..
Assalamualaikum..


And "YOU" can be anyone.. Only my heart knows.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?