Untitled

Assalamualaikum..

Fuh! Perasaan sekarang macam perasaan orang yang nak buat Bungee Jumping.. Walaupun aku tak pernah merasa benda alah Bungee ini, tapi aku rasa perasaan aku sekarang memang sikit lebih kurang macam ini juga kot.. Gerun, ngeri, berdebar-debar.. Boleh pilih nak "terjun" atau tak dan aku pilih untuk "terjun" dan melaluinya.. After all, aku dah laluinya 2 kali sebelum ini..


Aku tak tahu apa yang terbentang esok, lusa dan hari-hari seterusnya, tapi apa aku tahu aku akan push everything to the max and throw out everything.. Semoga kali ini ada sinar bahagia.. Aku tahu aku tak bersendiri.. DIA sentiasa ada untuk hamba-hambaNYA..


Aku juga ada pemangkin semangat aku, iaitu emak, abah dan adik-adik.. Tak lupa sahabat-sahabat seperjuangan..


Usaha dan tawakal.. Mudah-mudahan kejayaan milik kita semua..

Selamat malam.. Assalamualaikum..

*BATTLE MODE ACTIVATED*

Ulasan

farhana berkata…
Something happy? =) Go with it Dr, semuanya adalah pengalaman..
insyaAllah moga baik-baik saja, ameen.

*Gerun nak buat bungee jumping*
Nur Hawa Mohd Zin berkata…
semoga semuanya dipermudahkan dan ceria2 selalu..selamat pagi :)
AJ berkata…
best dan teringin juga nak berbungee jumping ni...

P/s : Jemput join

My Pinky Moments Contest

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?