Serupa Kak Limah


Assalamualaikum..

Fuh! Lagi tadi aku duduk belek blog sendiri.. Tak bergerak-gerak posisi, naik juling aku tenung.. Macam nak percaya tak percaya.. Tapi memang boleh percaya..

Last entry : 11 MEI 2012.. 

Blog dah serupa Kak Limah, rambut serabai panjang mengurai tak terurus.. Rasanya dah tahap boleh jadi rumah terbiar tak pun boleh set up jadi rumah hantu dekat fun fair.. Heh.. Masa zaman muda-muda dulu, tulis berapi-api, seminggu ada 7 hari, tapi entry confirm-confirm lebih dari 7.. Bila dah tua, jari-jemari pun sama naik ikut 'menua', mana nak datangnya berapi-api macam dulu, sejuk beku dah rasanya..

Haaa.. Itu ajelah aku nak kata.. Bebel sepatah dua cukuplah rasanya.. Maklumlah jari kan dah 'menua'.. Kena masuk tidur awal.. Eh?!!

Selamat malam sayang! Jaga diri.. Assalamualaikum..
(^____^)

Ulasan

Adziim berkata…
kak update le isu2 kesihatan pulak ye. kan doktor..bleh jgk share apa-apa yang patut. :p
@Adziim Dari segi knowledge, teori, mungkin boleh share sikit-sikit. Tapi dari segi experience, tak banyak mana pun. Lagipun, dunia medik sekarang ilmu teori tu bukan sesuatu yang absolute. Apa pun boleh jadi.

Jadi untuk share sesuatu seperti isu kesihatan, ada experience adalah lebih bagus. Sebab saya masih belum banyak experience, jadi saya tak berapa yakin kadang-kadang nak tulis isu kesihatan. Huhu.
mr.syazwan berkata…
fuuuyoo ada porg request isu kesihatan erk???

da mcm ruangan akhbar da ni

hehe
apa kata cite sal kolegen? hehe

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?