3 Kali Sehari

Assalamualaikum..

Ewah.. Tajuk macam bagi preskripsi ubat.. 3 kali sehari.. Rasa nak tulis dalam blog, tapi buat masa sekarang tak ada idea lagi, jadinya aku nak kongsikan momen manis seorang blogger.. Lama dah aku perhatikan sebenarnya kewujudan seorang pembaca yang sangat setia mengunjungi blog ini.. Memang boleh kata, tiap-tiap hari ada kewujudan IP adress tersebut dalam statistik Cahaya Yang Riang Gembira..

Even tak ada update, atau update yang dah basi pun tetap rajin datang menjenguk.. Tapi bukan sehari sekali.. Sebaliknya, 3 kali dalam sehari.. Pagi jenguk sekali, tengahari datang lagi, petang tak lupa ada juga sekali.. Kadang-kadang sampai 4 kali pun ada.. Malam saja tak ada, mungkin sebab dia kerja dari pukul 8 pagi sampai 5 petang kot.. Hehe..

Apa pun, terima kasih tak terhingga.. Walaupun kadang-kadang aku rasa blog Cahaya Yang Riang Gembira ini macam nyawa-nyawa ikan, tapi masih ada lagi yang setia selalu menjenguk.. Terima kasih.. Ecewah, ayat budget retis.. Okay! Okay! Okay! Mata dah kelabu asap.. Tambah lagi dengan keadaan kesihatan yang tak berapa memuaskan, maka aku minta diri dululah ya.. Nasib esok cuti.. Heee.. 

Selamat malam semua.. Assalamualaikum.. 


Ulasan

Adziim berkata…
Wuuuu....sape tu?
syanabel berkata…
camne nak cek ??
Nur Hawa Mohd Zin berkata…
alamak..awe punye entah macam mana la ek

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.