Alhamdulillah


Assalamualaikum..

Hari ini hari Jumaat.. Penghulu segala hari.. Hari ini juga telah jadi satu hari yang bahagia dan manis dalam kenangan hidup aku sebagai seorang Cahaya Yang Riang Gembira.. Hee.. Akhirnya, setelah sekian lama menunggu, dan setelah hampir mencecah 2 bulan bekerja, aku telah mendapat gaji pertama aku sebagai seorang penjawat awam.. Perasaan gembira tak terhingga yang sukar dibayangkan..

Alhamdulillah.. Usai saja kerja pada pukul 10 pagi tadi, walaupun mata mengantuk, tetap ku gigihkan juga diri mencari bank yang terdekat.. Aku siap mencari sampul raya lagi.. Pulang saja ke rumah, aku serahkan sedikit pada abah, pada emak dan juga adik-adik.. Perasaan itu memang sukar digambarkan kan? Perasaan dapat berbakti pada kedua orang kita selepas sekian lama mereka menjaga kita.. Aku bersyukur sangat atas pemberian dariNYA ini..

Sepanjang hari ini, aku tersenyum saja.. Yang penting, kena mula menyimpan.. Mana tahu tak lama lagi ada perancangan nak kahwin ke.. Ekeke.. Macam ada calon.. Okaylah, sampai sini saja.. Selamat berbuka puasa semua..

Jaga diri.. Assalamualaikum..

Ulasan

saya berkata…
Boleh raya sakan ar tahun ni :)
ELFarahin berkata…
Cahaya Kegembiraan follow sini~ :)
Ibu Ammar berkata…
happy for you! Alhamdulillah.
Samdaddycool berkata…
Selamat Hari Raya Aidilfitri.. maaf zahir batin

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?