Monolog


Bila aku mula merasakan yang aku patut berputus harap dengan apa yang aku rasa, ianya datang lagi setelah lama menghilang.. Lantas menyalakan semula sedikit harapan yang bersisa.. Tapi ternyata yang tersisa itu patut dibuang terus dan tiada saki bakinya sebab sememangnya yang hadir itu sekejap cuma, dan akan pergi lagi seperti kebiasaannya..

Datang lalu pergi.. Dan menghilang.. Muncul kembali dan hilang lagi.. Aku sudah sememangnya perlu menjangkakan itu yang akan terjadi.. Sedang hati masih ingin terus berharap dan teguh berdiri.. Tapi sebahagian lagi berkata, berhenti berhenti!

Salam petang Ahad.. Assalamualaikum..

Ulasan

Adziim berkata…
Sabar. Fikir duit,duit.

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.