Reasons To Smile


Assalamualaikum..

Mimpi apa entah malam-malam begini, aku belek semula entry-entry yang aku ada dalam arkib Cahaya Yang Riang Gembira.. Dari dulu hinggalah kini.. A reason for me to smile tonight.. Lantas, baru aku sedar, selama ini terlalu banyak entry yang aku tulis yang terlalu dalam maknanya, yang aku cuba sampaikan pada yang tertentu, tapi mungkin makna tak sampai, tak difahami dan akhirnya hanya aku saja yang mengerti apa yang aku coret.. Huhu..

Satu yang aku pasti, apa yang aku tulis bukan hanya sekadar tulisan.. Tiap ayat itu adalah rasa aku.. Rasa yang tak mampu terluah melalui kata, cuma jari bisa mengertikannya.. Huhu.. By the way, enough with this random talk, it's sleeping time.. Take care.. Assalamualaikum..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.