Vanila Coklat Bersama Almond

 Assalamualaikum.

Dah puas kita cerita pasal mimpi. Mimpi yang walaupun entrynya aku dah habis tulis, dan sekarang sedang menaip entry yang seterusnya pun, masih lagi aku sedang tersenyum. Haha. Bengong sudah!


Sekarang cuaca di Melaka agak panas dua tiga hari ini. Berpeluh-peluh seolah baru lepas mandi pun ada. Phew! Rasa nak pecut pergi Cameron Highland kejap baru balik Melaka. Bila duduk dalam bilik, aku akan pasang 3 kipas. Satu kipas siling dan 2 lagi kipas berdiri. Hoho.




Cuma nak cakap, aku baru menceburi diri dalam dunia Magnum. Dan banyak Magnum aku dah try. Dulu pernah cuba makan tapi langsung tak suka. Kini, dah jadi satu kegilaan. Dalam seminggu, 4 kotak aiskrim Magnum aku beli. Dan yang jadi kegemaran, dah tentu Magnum Almond. Makan aiskrim pun seronok. Walaupun duduk makan seorang diri, tapi rasa seronok saja. Endorfin yang ada barangkali. Haha.

Jom makan aiskrim. Salam Sabtu semua. Assalamualaikum.

Ulasan

Adziim berkata…
Doktor, banyak sangat tu makan aiskrim.

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?