Monolog

Assalamualaikum.

Terasa nak menulis, walaupun hanya beberapa patah ayat. Ayat yang tak terluah, tak mampu disuarakan. Tak ada kekuatan untuk terus simpan, tak ada keberanian untuk meluah. Hah! 

Entahlah apa dah jadi dengan hidup aku. Kehidupan yang aku tak jangkakan, yang tak pernah pun aku terbayangkan. Sukar, memang sukar.

You know what, orang yang tiada bekerja, tiada pendapatan tetap, yang hidup tak berarah tuju, people tend to disregard. Orang tak kisah pun, never pay attention to you, ignoring you, senang cerita orang tak nak pandang. Tapi bila kau ada duit, kerja bagus kerja elok, people care for you, no one will disregard you. I wonder why. Hmmm. Abaikan, cuma pandangan sendiri dan peribadi. Tak penting. Haha.

Tulis sampai sini malam ini. Selamat malam dan jaga diri. Assalamualaikum.


P/S : Ada rindu. Tapi malu, segan dan ego itu lebih besar. Ya, mungkin ianya tak akan ke mana. Pergi ke satu arah dan bukan dua hala jalannya.

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.