Awkward Habis!

Assalamualaikum.

Awkward. Sangat awkward. Awkward habis. Aku seorang saja yang rasa awkward atau pihak lagi satu juga merasakan rasa yang sama? Haih. Awkward gilalah.
=.=


Awkward kan bila kau tahu pihak lagi satu tahu rahsia yang kau simpan selama ini tapi pihak yang dah tahu itu buat-buat macam tak tahu supaya kau anggap pihak tersebut tak tahu tapi hakikatnya diri kau tahu, rahsia yang kau simpan pihak satu lagi dah tahu tapi dia nak buat macam dia tak tahu supaya kau tak tahu yang dia dah tahu.

Haaa! Ayat aku pun dah habis berbelit. Tapi perasaan begitu memang awkward kan? Apa boleh buat sekarang? Berlagak macam biasa? Atau melarikan diri? Style aku, lari dan elak!! So, untuk pihak itu, I'm sorry!! I cannot be reach at the moment. I'm awkward, I'm embarrassed and I'm scared.


Dan ini adalah escapism yang terbaik. Holiday!! Perancangannya bersama sahabat-sahabat tercinta way back since college adalah mengembara ke selatan tanah air minggu depan. Pulau Sibu? Pulau Tioman? I'm ready for sunburn!! Jyeahhh!

Okay peeps. Take care. Have a great days ahead. Assalamualaikum.
:l

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?