More Than Me

Assalamualaikum.

Tarikh hari ini 3 September 2013. Tarikh yang wajib aku conteng di diari maya aku. Tarikh bersejarah dalam hidup aku. Tarikh ini, tarikh perpisahan aku dan dia. Menangis pun dah tiada berair mata. Tiada jodoh sudah antara kita. Dan aku harap kau bahagia bersama si dia yang baru. Yang akan lebih menyayangimu.

"Asking you to live with me, I take it back."
"The promise I made that we'll be happy, I take it back."
"The promise that I wouldn't throw you away, before you, throw me away. I take it back too."

Kau bayangkan lelaki kejam di dalam muzik video ini adalah aku. Dan liriknya adalah apa yang aku ingin sampaikan pada si dia yang pernah menjadi wajah kesayangan aku.


MORE THAN ME - JANG DONG GUN
I know, I know your heart – yes, you can leave

Don’t be sorry with the reason of love because I know everything

You would know, yes even if no words are spoken

You’ll have more scars than me, your heart will be more pained than mine

You are still my love, I still only know you

Because I’m a fool that can’t call you and is only in pain, I’m sorry

You are still breathing here, I still only see you

I can’t even hold onto you – words that rise up to my throat

It’s alright, don’t worry – you just need to be happy

I’m worried that you would cry more than me, you would suffer more than me

Because you’re still my love, because I still only know you

Today I say it again, I love you, I love you – I say it alone without anyone knowing

Your traces are still right here, your memories are still the same

How can I forget you? Will it work if I just live day by day?



CREDIT : POPGASA

Untuk cinta pertama aku, untuk kesayangan aku, yang akan ada dalam ingatan sampai bila-bila,  untuk my Livina X-Gear, selamat tinggal. Aku gembira bersama kamu walau tempoh kita bersama tak lama mana. Jaga diri bersama tuan barumu nanti.

Assalamualaikum.


HEART SPEAKS : Pada benda yang tak bernyawa pun boleh hadir perasaan sedih begini. Sungguh, sedih sangat.

Minyak naik 20 sen? Jangan sebut pasal minyak lagi dengan aku!
:'(




Ulasan

akira sendoh berkata…
dr...knapakah? apa salah livina? hukhuk..ceh emo lak akira..hihi
Tanpa Nama berkata…
Ha...betul gak ckp akira..apa salah livina x tu?? Atau 3 sep tarikh mnjual kenderaan sedunia...hihi.....kdg2...kt pensil pun ada perasaan cmtu....byk lg la..tmbah2 lelaki..we all mmg ada connection dgn bnda x bernyawa....hahaha.....eh..nk beli keta baru ke???

ThroughMyRetina

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?