Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Assalamualaikum.

Pagi Ahad yang tenang, indah dan permai. Since the past one month, banyak benda yang aku dah fikir, aku proses dalam kepala otak dan filter mana yang patut. Aku fikir dengan kesihatan yang belum pun pulih lagi sepenuhnya, mungkin aku perlu mengambil satu langkah yang lebih drastik dalam hidup.

Ubah hidup!!


Pertama, berusaha untuk jadi sihat kembali. Kalau nak buat 2 kerja dalam satu masa, diri sendiri kenalah sihat dan kuat terlebih dahulu. Dan dah lebih sebulan jugalah aku menggunakan produk Shaklee. Mula-mula atas sebab kesihatan. tapi disebabkan keberkesanannya yang aku sendiri rasakan, aku jadi tertarik nak tambah lagi satu gelaran, seorang business woman!!

:) 

InsyaALLAH. Aku masih lagi baru. Masih belajar. Baru  bertatih-tatih lagi. Tapi aku harap dapat ikut jejak langkah mak, nenek dan moyang-moyang aku dalam Shaklee. Makan untuk kesihatan dan dalam masa yang sama bisness. Thorbaek kan?


Kalau kita nak berjaya, kena set tujuan dalam hidup. Bila dah ada tujuan, baru nampak jalan. Walaupun bukan senang, tapi tujuan itu mampu jadi pemangkin untuk berjaya.

Sesungguhnya, Farhana yang kamu kenal dulu, bukanlah yang sekarang. 
:)

Untuk pertanyaan tentang Shaklee dan segala macam produk dan khasiatnya, jangan segan-segan sms atau whatsapp. Panggilan mungkin tak mampu nak dilayan, maklumlah kerja. Heee. Jom sihat dengan Shaklee.

Happy weekend. Assalamualaikum.

*Saya, Nur Farhana, Shaklee Independent Distributor Area Melaka, sedia membantu anda. Hee.*

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?