Gila Lawak Atau Lawak Gila?

Assalamualaikum.

Tengahari buta, tambah lagi baru lepas masak dan mengemas, lalu mentekedarah dengan tak ingat dunia, maka memang sangat tergoda untuk tertutup rapat. Barangkali awal sangat bangun agaknya hari ini. Haha.

Aku nak kongsikan persembahan Maharaja Lawak Mega Minggu Kelima malam tadi yang paling aku suka. Dengan tema minggu ini iaitu BEBAS, rata-rata peserta menunjukkan kemajuan dan boleh dikatakan episod malam tadi lawak jugalah.

Dam persembahan yang terpaling disukai dan diminati adalah perse,bahan kumpulan Shiro. Walau hakikatnya aku peminat tegar kumpulan Sepahtu, tapi Shiro telah berjaya sedut perhatian dan curi gelak tawa aku. Haha. 

Jom saksikan Shahrol menjadi bangla penjual karpet. Scene paling epik dah tentu bila makcik cantik disuruh bercakap dengan Babu melalui telefon. Gila lawak arr!!! Apa pun, selamat berhujung minggu. Dah 2 minggu tiada ulasan Maharaja Lawak, terlalu sibuk dengan kehidupan sekarang. Kehidupan yang riang gembira. Heeee. ^^

Happy weekend. Take care. Assalamualaikum.

P/S : Harap Sepahtu dapat kembalikan semula lawak macam dulu. Lawak yang bila penonton tengok, boleh terasa ianya sampai ke hati. Lawak yang ada mesej dan moral, yang ada unsuru keMelayuan, yang buat kita rasa dekat dengan lawak mereka. Macam lawak Sepahtu dulu-dulu. :)

Wala pun tak kurang hebatnya. Pssttt!!! Best juga bila gambarku dapat like dari Wan Raja Lawak di Instagram. Hahaha. Ngengada kan.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?