Usaha

Assalamualaikum.

Hari ini hari Khamis. Erm! Sudah lebih sebulan mak begitu beriya mengajak aku KE SINI semenjak aku tidak sihat. Macam-macam dah mak suruh aku makan, suruh berubat, dan aku memang jenis agak liat nak dengar. Tapi kali ini aku turutkan juga. Mak mendengar tentang pusat rawatan tersebut melalui makcik aku dan juga menerusi saluran radio IKIM.

Temujanji telah diatur. Petang ini. Gementar juga sebab aku jarang mahu terima rawatan kaedah alternatif, tapi orang kata kita usaha untuk berubat untuk sembuh tapi selebihnya kita serah pada ALLAH kerana semuanya datang dari DIA.

Untuk kawan-kawan pembaca, nikmatilah kehidupan sihat anda sekarang sebab kita tak tahu bila tiba saat dan waktunya kita akan sakit. Bersyukurlah sentiasa dengan nikmat sihat yang ALLAH berikan.

Salam Khamis. Jaga diri. Assalamualaikum. 

Ulasan

Time Traveller berkata…
Sakit apa Kak..??? macam heavy jer.. apa2 pun di doakan moga cepat sembuh dan boleh menjalani hidup dengan biasa aminnn..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?