Fantasi

Assalamualaikum.

Menulis lagi. Bilalah agaknya keserabutan nak terlerai. Makin serabut nanti makin banyaklah menulis dan merapu merepek. Haha. Pernah tak tengok drama Korea? Kadang-kadang kita selalu tengok dialog tak kisahlah perempuan atau lelaki, mereka akan cerita tentang "what kind of romance or fantasy that you wish to have with your partner / or to wish your partner have or posses?" Selalu kan tengok mereka cakap pasal topik ini.

Aku sendiri pun ada fantasi untuk kisah cinta aku. When that happen of course, only I don't know when. Only HE knows. Dari zaman sekolah lagi aku dah impikan bila dah besar nanti, aku nakkan pasangan yang seperti sekian sekian. Pasangan yang macam mana?

Kalau anda-anda semua baca blog aku dari zaman awal sampai sekarang, boleh tahu macam mana orang kenal aku dengan 2 ciri utama. Pertama, entry yang panjang meleret. Kedua, entry yang jiwang leleh. That's my trademark actually. Aku suka sangat menulis. Amat sangat. Even SMS pun aku suka tulis panjang-panjang, sebab itu aku sakit hati bila aku tulis panjang-panjang, orang balas sikit punya pendek. Haha. Buruk kan perangai aku. Haha.


Aku suka buku. Aku suka membaca. Aku suka menulis. Dan itu salah satu yang aku harapkan ada pada si dia pelengkap hidup aku. I even dream of getting propose through writing, a letter or perhaps an entry in a blog or whatever method that can be use to express a feeling. Then, when we enter our married life, I really hope that I could get a love letter, lets say once in a month, is it possible? Or I'm just too childish to dream of that kind of thing? Haha.

I'm easily "attracted", "caught", "attack", "melted" through writing rather than speaking. That's why my blogger friends who had met me said that I write more than I talk. It's not that I'm not into talking, it's just that I love writing more. And I think my fantasy of a romantic husband who write a love letter even when we are old will give more color to our married life. Don't you think so? 

Well, cuma boleh bermimpi dan berangan sajalah sekarang. Belum masa lagi nak merasa dan melaluinya, mungkin satu hari nanti. Till then, let me dream some more okay. Selamat malam. Take care people. Assalamualaikum.


HEART SPEAKS : That's why I love to read the story about the red apple again and again, although it doesn't carry any special meaning at all. Huhu.

Ulasan

Time Traveller berkata…
Moga dipermudahkan segala2 nya.. tak salah pun mengharap keajaiban berlaku pada Mimpi atau keinginan :D
@Time Traveller Ya. Sentiasa mengharap pada keajaiban itu. :)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.