Without You

Assalamualaikum.

Petang. Cuaca tak berapa nak cun, nampak gaya macam nak hujan. Harapnya tidaklah hujan di petang hari, biar malam turunnya tak mengapa. Biar malam hari tidur lagi lena. Nak menulis pun malas sebenarnya. Kita dengar lagu dululah kalau boleh kiranya.

Bukan peminat Aman AF 2014 sejujurnya. Tapi lagu ciptaan Awi Rafael yang ini punya maksud mendalam, yang buat aku teringat-ingat tentang seperkara dan seseorang. Ironik betul. Heh. Esok lusa menulis lagi ya.

Salam petang Khamis. Semoga hari anda sentiasa ceria. Jaga diri.
Assalamualaikum.



AMAN - WITHOUT YOU
Kredit lirik kepada SITE KISAH SI GADIS PINK

Indah indahnya hatimu
Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang

Mudah mudahnya caramu
Membuka pintu hati aku'
Kau bukankan semua nyata

Jangan jangan pernah pergi
Kau lontarkan kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without You . . Aku hilang keliru
Without You . . Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu

Hilang hilang dalam diri
Kota hatimu
Dinilai sepi
Malam mu nantikan hari ku


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.