OST Drama TV3 Talak - Fizo Omar, Diana Danielle, Fadzil Zahari, Reen Rahim

Assalamualaikum.

Selamat malam. Ouh. Esok dah Isnin. Ingat nak tidur awal, tersangkut kejap depan tv sebab telemovie di TV3 yang bertajuk TALAK lakonan Fizo Omar, Diana Danielle dengan Fadzil Zahari. Sebab apa tersangkut?

Sebab terkejut. Haha. Serious seriau bila tengok Fizo Omar (Bad) cakap dengan bini dia, kalau antara mereka salah seorang tidur dengan orang lain, maka jatuh talak. Angkara cemburu buta suami dia, dan si isteri pula terlalu rapat dengan bestfriend dia yang mana berjantinakan lelaki. Dua-dua salah sebenarnya. Tapi point utama sebenarnya nak cakap, talak bukan boleh buat main-main, pakai sebut. Kalau tak, jadi macam cerita ini. Tup tup si suami yang ter-tidur dengan perempuan lain. Hmm.

Apa pun, kena tidur sebenarnya. Tapi kita up satu post dulu sebab OST dalam telemovie ini memang favorite. Hehe. Jom layan. Okay daa. Selamat malam.

Assalamualaikum.


GAMBAR KREDIT KEPADA BUDIEY.COM



CAKRA KHAN - SETELAH KAU TIADA

 

"Setelah Kau Tiada"

Tak sempat ku mengerti, kau tunjukkan arah saat ku tersesat
Beri cahaya saat ku sendiri dalam gelap
Namun waktu tak pernah rela menunggu
Hingga akhirnya kau pun pergi

Terlambat kusadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang takkan mungkin pernah ada

Baru kuterima kau hembuskan angin saat ku bernafas
Siramkan air saat aku dalam kekeringan
Namun tak pernah ku hiraukan semuanya
Hingga kinipun kau tiada

Terlambat kusadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang takkan mungkin pernah ada

Biarkan ku hidup dalam penyesalan ini
Sampai nanti kau akan kembali, ye...

Terlambat kusadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang takkan mungkin pernah ada

Terlambat kusadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang takkan mungkin pernah ada
Yang takkan mungkin pernah ada

SUMBER DI SINI


SITI NURHALIZA - TERBAIK BAGIMU

 

Lirik Lagu Terbaik Bagimu - Siti Nurhaliza 

Rasaku kamu ada
di setiap sedih dan juga senangku
rasanya kamu sudah menjadi bintang
terang hidupku

Chorus:
Masih kurang rasaku
mencintai hatimu
ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu dengan tenang

Rasaku kamu ada
di saat senyum juga tangisku
Rasanya Kamu sudah jadi yang
terbaik bagi aku

Ulang Chorus

Masih kurangkah aku
menyayangi hatimu
mahu aku mengganti setiap
sukar mu

Ulang Chorus

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2014/12/lirik-lagu-terbaik-bagimu-siti-nurhaliza.html#ixzz3V7uYVPwu


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.