Love In The Shadows

Assalamualaikum.

Ops! Bukan Neil Sedaka ya. Haha. Saja bubuh tajuk yang lari sikit dari content. Sikit sajalah. Kekeke. 2 entry berderet, bukan apa, tak boleh nak tidur sebab dah banyak tidur pagi tadi. Cutilah katakan.
=p

Siapa suka dengar lagu-lagu Cakra Khan? Aku pun! Suka suara dia. Hehe. Dan lagu baru dia ini tak terkecuali. Touching habis sebab lirik dia macam tersangkut sikit dengan diri sendiri. Sikit saja, sikiiittt sangat. Haha. Layankan sajalah Labu. Selamat malam sekali lagi. Heee.

Assalamualaikum.


CAKRA KHAN - KEKASIH BAYANGAN
[KREDIT LIRIK DI SINI]

Padamu pemilik hati yang tak pernah ku milikiYang hadir sebagai bagian dari kisah hidupkuEngkau aku cinta dengan segenap rasa di hatiSlalu ku mencoba menjadi seperti yang engkau minta

Aku tahu engkau, sebenarnya tahuTapi kau memilih seolah engkau tak tahuKau sembunyikan rasa cintakuDi balik topeng persahabatanmu yang palsu

Kau jadikan aku kekasih bayanganUntuk menemani saat kau merasa sepiBertahun lamanya kujalani kisah cinta sendiri

Mungkin memang benarCinta itu tak lagi berhargaSemua percuma bila engkau tak punya ikatan

Aku tahu engkau sebenarnya tahuTapi kau memilih seolah engkau tak tahuKau sembunyikan rasa cintakuDi balik topeng persahabatanmu yang palsu

Kau jadikan aku kekasih bayanganUntuk menemani saat kau merasa sepiBertahun lamanya ku jalani kisahCinta sendiri

Ku tahu engkau sebenarnya tahuTapi kau memilih seolah engkau tak tahuKau sembunyikan rasa cintakuDi balik topeng persahabatanmu yang palsu

Kau jadikan aku kekasih bayanganUntuk menemani saat kau merasa sepiBertahun lamanya kujalani kisah cinta sendiriCinta sendiri



HEART SPEAKS: Padamu pemilik hati yang tak pernah ku miliki.Yang hadir sebagai bagian dari kisah hidupku.:')

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?