#ReunitedWorlds You Gotta Love It!

This drama is a love story between an 19-year-old man and 31-year-old woman, born in the same year and were childhood friends.

Although born in the same year, two childhood friends end up being 12 years apart because they have aged at different places (worlds) for some strange reason. Now Jung Jung Won (Lee Yun Hee) is a 31-year-old woman but Sung Hae Sung (Yeo Jin Goo) is still a 19-year-old boy. Meanwhile, Cha Min Joon (Ahn Jae Hyun) is a chef also interested in Jung Jung Won.



Assalamualaikum.

Lama tak update, sangat busy dengan kerja. Minggu depan outstation lagi, banyak benda nak kena review, tambah lagi dengan Association of Private Healthcare Malaysia International Conference and Exhibition, memang tak menang tanganlah. But, I love my job.
:)

This post will not be long. Cuma nak cakap, aku tak sengaja terdownload drama Korea baru yang menggantikan Suspicious Partner. Tajuk dia REUNITED WORLDS. Kenapa aku cakap tak sengaja, sebabnya aku tak berapa minat hero heroin dia. Cuma ada satu watak kecil yang aku minat dalamnya, Kwak Dong Yeon. Haha. Bila nampak kan cerita baru ini, terus aku cari sinopsis. Bila dah baca, teruslah tersangkut. Dah baca kan sinopsis? Yup! This is my kind of genre. Fantasy, mystery, romance. Aku pun download, sehari dia akan tayang 2 episod dan setiap episod durasinya 30 minit. Kiranya seminggu akan ada 4 episod.

Jalan cerita dia sangat menarik. Kisah seorang lelaki yang dikatakan "meninggal" pada usia 19 tahun. Namun entah macam mana dia kembali semula selepas 12 tahun, tapi masih dalam tubuh 19 tahun. Sedangkan kawan-kawan dan kekasih dia semua dah mencecah umur 31 tahun. Haaaa. Menarik kan. Lepas aku download terus aku layan. What can I say, setakat 2 episod yang aku layan, cerita ini memang kena dengan taste aku. You gotta love it. Bride of Water God aku tak tengok lagi, sebab nak kumpul bagi habis semua episod, barulah best layan. Haha.

Bagi sesiapa yang rasa nak tengok trailer, boleh usha di bawah. Bagi yang nak layan online, bolehlah pergi Kissasian. Aku harap momentum drama ini akan terus kekal seperti sekarang.

Aku bagi 4 daripada 5 bintang. Heeee. Okay, tidur dulu ya. Selamat malam. Assalamualaikum.

:)





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?